Informēs par dzelzceļa tīkla elektrifikācijas projektu

© Dmitrijs Suļžics/ f64 photo agency

AS "Latvijas Dzelzceļš" (LDz) vadība šodien informēs par dzelzceļa tīkla elektrifikācijas projektu un loģistikas nozares attīstības koncepciju, aģentūrai LETA pavēstīja LDz.

Tostarp uzņēmuma pārstāvji stāstīs par integrētā multimodālā piedāvājuma izstrādi starptautiskās konkurētspējas nostiprināšanai un kravu piesaistes veicināšanai.

Pasākumā piedalīsies LDz vadība, SIA "Konsorts" pārstāvis Uldis Osis, kā arī SIA "Ernst&Young Baltic" partneris Andris Lauciņš.

Pirms pasākuma par elektrifikācijas projektu paredzēts ziņot Latvijas Ostu, tranzīta un loģistikas padomes sēdē. Iepriekš nozarē nebija vienprātības par projekta ekonomisko pamatotību un to, kuru virzienu būtu ieteicams elektrificēt pirmo - uz Ventspili vai uz Rīgu.

Latvijas dzelzceļa tīkla elektrifikācija un jau elektrificētā tīkla modernizācija darbībai ar 25 kilovoltu sprieguma maiņstrāvu ir lielākais līdz šim plānotais dzelzceļa investīciju projekts Latvijā. Pašlaik Latvijā elektrificēti apmēram 13,4% jeb 249,8 kilometri dzelzceļa līniju, kas ir viens no zemākajiem rādītājiem Eiropas Savienībā. LDz iepriekš lēsa, ka visa Latvijas dzelzceļa koridora elektrifikācija izmaksātu 1,5 miljardus eiro.

Latvijā

Rīgas Centrāltirgū pēc vairāk nekā 1,3 miljonu eiro ieguldījumiem atkal pieejams Sakņu paviljons. Taču tur tirgo nevis dārzeņus, bet rūpniecības preces un amatnieku darinājumus. Ēdinātāji savu darbību paviljonā plāno sākt oktobrī, bet tirgus vadība sola, ka tas ir tikai pirmais solis plašākās pārmaiņās, vēsta 360TV Ziņas.

Svarīgākais