SIF nav iebildumu par bēgļiem sniegto mentoru pakalpojumu kvalitāti

© F64

Sabiedrības integrācijas fondam (SIF) nav iebildumu par Latvijas Sarkanā Krusta (LSK) mentoru un sociālo darbinieku darba kvalitāti, sniedzot pakalpojumus patvēruma meklētājiem un personām ar bēgļa vai alternatīvo statusu, aģentūra LETA uzzināja fondā.

SIF norādīja, ka Sarkanais Krusts pakalpojumu sniedzis saskaņā ar fonda nosacījumiem, līdz ar to iebildumu par veiktā darba kvalitāti nav.

LETA jau ziņoja, ka konkursā par mentoru pakalpojuma nodrošināšanu patvēruma meklētājiem arī oktobrī un novembrī uzvarēja LSK. Kā norāda SIF, konkursā bija pieteikušies divi pretendenti - LSK un SIA "LIRA D.V.". Sarkanais Krusts uzvarējis, jo tā piedāvājums atbilda visām kvalifikācijas prasībām un bija saimnieciski visizdevīgākais. Plānots, ka pakalpojums oktobrī un novembrī tiks nodrošināts 100-130 personām.

Sarkanais Krusts pakalpojumu divus mēnešus nodrošinās par 41 999 eiro - tikpat, cik izmaksāja pakalpojuma nodrošināšana no aprīļa līdz septembra beigām. Kā skaidroja SIF, šī summa tika noteikta saskaņā ar Iepirkuma likumā noteikto regulējumu. Tāpat tiek atgādināts, ka augustā stājās spēkā jauna sociālo darbinieku un sociālo mentoru pakalpojumu apmaksas kārtība.

Runājot par labojumiem sistēmā, SIF uzskata, ka būtu nepieciešami vairāki uzlabojumi šī brīža atbalsta sistēmā patvēruma meklētājiem, bēgļiem un personām ar alternatīvo statusu. Pašlaik ir iniciēta saruna ar Labklājības ministriju par mērķa grupas pakalpojuma saņemšanas termiņa pagarinājumu.

LSK pusgada laikā sociālā mentora un sociālā darbinieka pakalpojumu nodrošinājis 210 patvēruma meklētājiem un personām ar bēgļa vai alternatīvo statusu.

Latvijā

Sabiedrisko mediju ombuds Edmunds Apsalons nekonstatē sabiedrisko mediju redakcionālo vadlīniju pārkāpumus "Lsm.lv" rakstā ""Krieveļi" un "latišņa" sociālajos tīklos. Kāpēc par naida izraisīšanu nesoda?", liecina Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) mājaslapā publicētais atzinums.

Svarīgākais