Krišjāņa Barona ielas bruģētā brauktuve vēl nav oficiāli pieņemta ekspluatācijā, jo pieņemšanas–nodošanas akts nav parakstīts.
Tikmēr tā tiek uzskatīta par būvdarbu zonu. Rīgas domes Satiksmes departamentā saka - cerams, ka pieņemšanas-nodošanas aktu varēs parakstīt vēl pirms mācību gada sākuma. Arī uz K. Barona ielas ietvēm pamazām parādās bruģakmeņi, būvniekiem bruģēšanu vajadzētu pabeigt līdz 1. septembrim. Cerība ir, bet ticības gan nav.
Pāris nedēļu bija uzrakta ieeja Vērmanītī pie K. Barona un Merķeļa ielas krustojuma. Šķietami nekas nenotika, gājēji, kuriem ērtāk bija doties cauri Vērmanes dārzam, brida pa smiltīm, jo nebija pat laipiņu, pa kurām pāriet. Satiksmes departamentā skaidro, ka arī tur ar beztranšeju metodi remontējās telekomunikāciju turētāji. Līdz 12. augustam ir jānobruģē ietve pie Vērmanes dārza. Bruģēšanas sāksies arī ielas posmā no Ģertrūdes ielas.
K. Barona ielas rekonstrukcija tika uzsākta 2015. gada septembrī un notiek trīs posmos. Pirmais no tiem - braucamās daļas bruģēšana - ir pabeigts. Ielas segums atjaunots apmēram trīs kilometru garumā no Aspazijas bulvāra līdz Brīvības ielai. Brauktuve tiks pieņemta ekspluatācijā tikai pēc tam, kad Satiksmes departamenta speciālisti pārbaudīs darbu kvalitāti un atbilstību prasībām, saka Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante. Pavasarī veiktajā pārbaudē tika konstatēti defekti, ko būvniekam vajadzēja novērst.
Otrais rekonstrukcijas posms, kas sākās šogad, paredz atjaunot ietves, tā dēvētās piebruģa zonas un lietus ūdens notekas. Ietves ir daudzkārt lāpītas, izdrupušas, asfalts tiks nomainīts ar īpaši dizainētu betona bruģi. Kopējās K. Barona ielas seguma atjaunošanas izmaksas ir paredzētas 2,6 miljonu eiro apmērā.
Pēdējā atjaunošanas posmā nākamajā gadā K. Barona iela tiks labiekārtota. Paredzēts, ka uz ietvēm un skvēros tiks izvietoti puķupodi, soliņi atpūtai un labiekārtoti neapkoptie laukumi. Labiekārtojot K. Barona ielas apkārtni, tiks ievērots vienots stils.