Rīgā uzbūvēta rallijkrosa trase

© F64

Biķernieku kompleksā sporta bāze ir kļuvusi par vēl vienu trasi bagātāka – tagad Rīgā iespējams rīkot arī rallijkrosa sacīkstes.

Vakar trases atklāšanas pasākumā piedalījās arī augstas valsts amatpersonas, jo šis ir liels notikums. Turpmāk Latvijā būs iespējams uzņemt arī pasaules čempionāta posmus. Prognozēts, ka pirmās sacīkstes oktobrī atvedīs ap 7500 ārzemnieku, bet televīzijas ekrānos rallijkrosa sacensības vēros apmēram 100 miljoni skatītāju, un tā ir lieliska reklāma gan Rīgai, gan Latvijai. Kā vēsta aģentūra LETA, trase uzbūvēta pēc visaugstākajiem drošības standartiem. Tās garums ir 1294 metri un seguma proporcija atbilst Starptautiskās Automobiļu federācijas pasaules rallijkrosa čempionāta prasībām - 60% trases garums ir ar asfalta segumu, bet atlikušie 40% - «netīrā» seguma posms. Trasē kopumā izveidoti trīs tramplīni - lielākais no tiem atrodas trases grunts sekcijā, bet atlikušie divi izvietoti paralēli viens otram - viens trases pamataplī, bet otrs - džokera aplī. Braukšanas virziens pa trasi būs pretēji pulksteņrādītāja virzienam - šādi astoņi no 12 līkumiem vedīs pa kreisi, bet četri - pa labi. Atbilstoši datorsimulāciju datiem paredzams, ka jaudīgākās Supercar klases braucēji apli veiks aptuveni 60 sekundēs.



Latvijā

Ja standarta dienā traumpunkta apmeklētāju skaits ir aptuveni 60 līdz 70, tad ziemas periodos, it sevišķi slidenajā laikā, tas var sasniegt 100 un pat vairāk pacientu, norāda Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas (TOS) galvenais ārsts Andris Džeriņš.

Svarīgākais