Sociālajā tīklā twitter kāds ļoti neapmierināts pircējs publicējis attēlu, kurā redzams tārps kafijas krūzītē.
Pircējs uzskata, ka šis tārps jau atradies lielveikalā “Rimi” iegādātajā kafijā. “Diena sačakarēta ieraugot tārpu kafijas biezumos! Kafija iegādāta “Rimi” veikalā”, raksta neapmierinātais klients.
“Rimi” sociālo tīklu operatori neapmierinātajam klientam uzreiz jautājuši kur viņš iegādājies kafiju un kāds ir kafijas partijas numurs. Tāpat tie solījušies problēmu atrisināt un informāciju pārbaudīt.
Diena sačakarēta ieraugot tārpu kafijas biezumos! #kafija pirkta @MansRimi veikalā (Rimi kafija). pic.twitter.com/bsHLPwOhVA
— Aldis Strods (@bundzinieks_) July 16, 2016
@bundzinieks_ Labdien! Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Kurā tieši veikalā Jūs iegādājāties kafiju?
— Rimi (@MansRimi) July 16, 2016
@MansRimi Tas bija veikalā Stirnu iela 26
— Aldis Strods (@bundzinieks_) July 16, 2016
@bundzinieks_ Lūdzu, atsūtiet DM ar kafijas nosauku, EAN kodu un datumu, kad to iegādājāties, veiksim pārbaudi.
— Rimi (@MansRimi) July 17, 2016