„Rimi” lielveikalā Anniņmuižas bulvārī, klienti neesot apkalpoti diezgan labu brīdi, sūdzas ļaudis sociālajā tīklā twitter.
"Novēlam vēl 15 minūtes patīkami iepirkties? Dārzeņi aiz aizkariem, gaļa plēvē, pārdevēju nav, gaismas ledusskapjos nav,” izmisis sociālajos tīklos raksta kāds „Rimi” klients.
Jāpiezīmē, ka „Rimi” sociālo tīklu operatori uz sūdzību reaģējuši visai ātri, atvainojušies klientam un solījušies veikt pārrunas ar atbildīgajiem darbiniekiem.
"Novēlam vēl 15 min patīkami iepirkties"? Dārzeņi aiz aizkariem, gaļa plēvē, pārdevēju nav, gaismas ledusskapjos nav pic.twitter.com/jWl36ewbx4
— Lexxus Borovenskis (@Lexxus) June 29, 2016
@Lexxus Labdien! Esam veikuši pārrunas ar darbiniekiem. Pacentīsimies lai šādi gadījumi vairāk neatkārtotos.
— Rimi (@MansRimi) July 1, 2016
Lai izdevusies diena!