To, ka Rīgas centrāltirgus ir otrs populārākais tūrisma objekts galvaspilsētā, zina retais, tādēļ nolemts nodrošināt lielās tirgotavas pieejamību pēc iespējas lielākam interesentu skaitam.
Kā viens no veidiem būtu piesaistīt ūdenstransportu – Rīgas kanāla motorlaivu un kuģīšu pieturas atklāšanu jaunā tirgus vadība uzskata par pirmo tuvākajā laikā veicamo darbu. Rīgas kanālā trīs koka kuģīši vidēji dienā pārvadā apmēram 300 pasažieru, kas arī varētu būt potenciālie centrāltirgus apmeklētāji. "Uztaisīt piestātni un uzlikt uzrakstu Centrāltirgus nemaksā miljonus. Nepieciešams projekts un iespējami labākā vieta, no kurienes varētu doties uz tirgu. Jau tagad līdzās tirgum esošajos Spīķeros izveidota lieliska tirdzniecības vieta, kas nākotnē varētu kalpot par promenādi vai atsevišķu ielu kopējā tirgus kompleksā," Neatkarīgajai nākotnes ieceres atklāj Rīgas centrāltirgus valdes priekšsēdētājs Dainis Liepiņš.
Vienīgais iemesls, kas aizkavē šīs idejas īstenošanu, ir fakts, ka no kanāla puses izveidotas piebrauktuves preču piegādei. "Būs jādomā par tiltiņa vai gājēju ceļa izveidi, kas netraucētu piegādātājiem. Vēl viena problēma ir tā, ka pie tirgus no kanāla puses ir tramvaja sliedes, kuras jāšķērso kanāla kuģīšu pasažieriem, lai nokļūtu Rīgas centrāltirgū," atzīst D. Liepiņš. Viņš arī piebilst, ka tirgus vēl jāpadara pievilcīgs tūristiem, jo tajā nav iespējams iegādāties suvenīrus un citus nieciņus, kas patiktu ārzemniekiem. "Nav jau tā, ka tirgus paviljoni būtu pārblīvēti. It īpaši gaļas un sakņu paviljonus ir iespējams apvienot vai domāt, kā iekārtot kvalitatīvas tirdzniecības vietas," norāda Rīgas centrāltirgus valdes priekšsēdētājs.
Spīķeros jau 1. oktobrī valsts kamerorķestris Sinfonietta Rīga atklās Spīķeru koncertzāli, tādā veidā tirgus varēs piesaistīt arī mūzikas cienītājus. "Jaunajā koncertzālē būs 250 sēdvietu. Ja rīkos pasākumus, kur varēs stāvēt kājās, tad tā spēs uzņemt līdz 400 klausītāju," apstiprina Latvijas koncertu vadītājs Guntars Ķirsis.