Lattelecom Rīgas maratons priecēs ar daudzveidīgu programmu

Lattelecom Rīgas maratona partneri prezentē Ievas Iltneres radīto 2016.gada oficiālo kreklu dizainu © F64

Pēc diviem mēnešiem – 14. un 15. maijā - Rīgu piepildīs skrējēju pulki: klāt būs ikgadējais Lattelecom Rīgas maratons, kas ir Baltijā lielākie skriešanas svētki. Maratons šogad priecēs ar vēl izvērstāku programmu, tostarp dažādi pārsteigumi sarūpēti līdzjutējiem. Būs iespējams norisēm sekot līdzi tiešraidē.

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs uzskata, ka Lattelecom Rīgas maratons ir kļuvis par vienu no Rīgas un Latvijas vizītkartēm. Piemēram, pērn dažādās distancēs piedalījās teju 26 000 dalībnieki no 69 pasaules valstīm, savukārt maratona pirmās dienas aktivitātēs, kas bija vērstas uz jaunāko paaudzi, iesaistījās vairāk nekā 7000 bērnu. Iecerēts, ka šogad pasākumā kopumā varētu piedalīties 30 000 dalībnieku, no tiem aptuveni 10% būs viesi no citām valstīm.

26. Lattelecom Rīgas maratonā varēs izvēlēties saviem spēkiem un noskaņojumam atbilstošāko distanci - gan maratonu (42,195 km), gan pusmaratonu (21,0975 km), gan arī 10 km un īsākas distances. Populāro 5km distanci šogad aizstās 6km distance, dodot iespēju līdz šim īsākās distances dalībniekiem pilnībā izbaudīt "Brīvības ielas kultūras kilometru", divreiz skrienot garām Brīvības piemineklim un Kultūras goda sardzei pieminekļa pakājē.

Arī šogad padomāts par pašiem mazākajiem dalībniekiem un ģimenēm – 14.maijā notiks Rimi bērnu diena, kuras ietvaros piedāvās ne tikai mini distances, aktivitāšu un atpūtas zonas 11.novembra krastmalā, bet arī pilnīgi jaunu 4,2km distanci – Ģimeņu skrējienu.

Līdzjutējiem, pilsētas viesiem un dalībniekiem īpaši pievilcīgs būs "Brīvības ielas kultūras kilometrs" 15.maijā jeb īpaša kultūras, mūzikas un sadziedāšanās programma skrējiena laikā Brīvības ielā. Dejotāji, dziedātāji, īpašas skatuves un performances dalībniekus un rīdziniekus izklaidēs visas Brīvības ielas trases posma garumā no Brīvības pieminekļa līdz pat Stabu ielai. Šefību par "Brīvības ielas kultūras kilometru" šogad uzņēmusies Nordea banka, kas īpašu vērību pievērsīs līdzjutēju programmas izveidei Brīvības ielas garumā, attīstot jau iepriekšējos gados aizsāktās tradīcijas – skatuves, kultūras goda sardzes, muzikālo programmu trasē, kā arī rūpējoties par jauniem pārsteigumiem.

Skriešanas svētku aktualitātēm būs iespējams sekot līdzi arī internetā un televīzijā, proti, aktīvajā maratona gaidīšanas posmā no 9. maija Lattelecom interneta televīzijā būs skatāms kanāls 360TV Maratons. Savukārt 15. maijā Lattelecom ikvienam interesentam piedāvās divas dažādas pieredzes – 360TV raidīs no 11. novembra krastmalas, demonstrējot arī skaistākos distances posmus, intervijas ar dalībniekiem un skatītājiem, savukārt Lattelecom interneta televīzijas kanālā 360TV Maratons būs redzama tiešraide no katras distances līderu pozīcijām. Abi kanāli būs skatāmi jaunajā Lattelecom televīzijas aplikācijā mansTV, līdz ar to līdzjutēji varēs redzēt Maratona norises no vairākām vietām vienlaikus, stāsta Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis. Bet no marta otrdienās Sporta domnīcās kanālā 360TV būs skatāmas diskusijas, kur ekspeti izsaka viedokļus un padomus, kā labāk sagatavoties maratonam.

Lai vēl vairāk palīdzētu skrējējiem sagatavošanās procesā, tiek rīkotas arī adidas skriešanas skolas lekcijas (nākamā gaidāma 19.martā) un treniņi Mežaparkā, kas notiek katru svētdienu plkst. 10.

Jāpiebilst, ka oficiālā Lattelecom Rīgas maratona adidas krekla zīmējuma autore šogad ir Latvijā labi zināmā māksliniece Ieva Iltnere. Viņas zīmējums radīts mākslinieces atpazīstamajā stilā un simbolizē Lattelecom Rīgas maratona dalībnieku dažādību un plašo starptautisko pārstāvniecību. Bet jaunā medaļa veidota saskaņā ar 2016. gada Lattelecom Rīgas maratona kampaņas “izlaušanās” motīvu. Medaļa simboliski ietver gan raupjumu un smagnējumu, kas dalībniekiem raksturīgs treniņu uzsākšanas procesā, gan noslīpēto perfekciju un tīrību, ko iegūstam treniņu procesa beigās.

Reģistrēties visām distancēm iespējams Lattelecom Rīgas maratona mājaslapā - www.lattelecomrigasmaratons.lv.

Latvijā

Sabiedrisko mediju ombuds Edmunds Apsalons nekonstatē sabiedrisko mediju redakcionālo vadlīniju pārkāpumus "Lsm.lv" rakstā ""Krieveļi" un "latišņa" sociālajos tīklos. Kāpēc par naida izraisīšanu nesoda?", liecina Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) mājaslapā publicētais atzinums.

Svarīgākais