Sūdzas par kāda Rīgas hipermārketa nejauko attieksmi pret klientiem

© F64

Kā vēsta informācija sociālajā tīklā facebook, Rimi hipermārketā, kas atrodas tirdzniecības centrā “Alfa” ļaudis saskārušies ar diezgan nepatīkamu pārsteigumu.

“Par nožēlu jāsaka, ka Rimi ir vienkārši nospļauties par vecākiem ar bērniem, grūtniecēm un invalīdiem, speciālajās kasēs. Tāpat tas attiecas arī uz veikala ejās izvietotajām paletēm ar precēm. Tās daudzviet traucē ar ratiem brīvi izbraukt. No tā mēs varam secināt cik ļoti RIMI rūp viņu klientu ērtības! Šajā gadījumā Alfas Rimi 20.decembrī atstāju iesniegumu, darbinieks negribot to parakstīja. Žēl, ka te nevar pievienot bildi. Un tagad uzminiet vai kāds ir man atbildējis uz iesniegumu? Tieši tā - NEVIENS! Sazinājos arī ar Rimi informācijas dienestu un izklāstīju situāciju. Solīja, ka ar mani sazināsies vakardien. Protams, ka neviens nezvanīja, jo, kā jau teicu, RIMi ir pie kājas vecāki ar bērniem, grūtnieces un invalīdi,” sociālajos tīklos pukojas kāds facebook lietotājs.


Jāpiezīmē, ka uz šo sūdzību Rimi sociālo tīklu operatori atbildēja visai operatīvi.

“Paldies Jums par atsauksmi! Mums noteikti rūp gan topošo, gan jauno vecāku ērtības, tieši tāpēc šīs kases ir izveidotas! Kā noskaidrojām, veikala vadītāja ar Jums ir sazinājusies un šo situāciju izrunājusi. Lūdzam atvainot par kavēšanos ar atbildes sniegšanu!” atvainojas lielveikals Rimi. Šī atvainošanās gan līdz galam neapmierināja facebook lietotāju, kurš ziņojis - “Atbildes nebūtu bijis, ja vien es pats nebūtu zvanījis. Tāpat ar mani sazinājās tikai dienu vēlāk kā tika solīts, pie tam atkal pēc maniem telefona zvaniem,” uzsvēris sūdzības autors.