Ārkārtīgi nepatīkamus mirkļus piedzīvojusi kāda lielveikala “Rimi” kliente, vēsta informācija sociālajā tīklā facebook.
Kliente ziņo, ka, pirms šī incidenta “Rimi” bijis viņas mīļākais lielveikals.
“Izstāstīšu, kā man vakar gāja “Rimi” Mārupes ielā. Tātad! Pievakare, eju gar siera stendu, pametu skatu uz leti, kur tirgo salātus un citus gatavos ēdienus uz svara un redzu kā pārdevējs nesteidzīgi ar lielo karoti iesmeļ siļķi kažokā un iestūķē sev mutē! Tad aplaiza karoti un ieliek to atpakaļ salātu traukā! Es pēc pauzītes - jo tiešām biju uz pauzītes - pieeju pie pārdevēja un saku - klau, vai tas ir normāli un pieļaujami, ka jūs te tā mielojaties no kopējā trauka? Uz ko viņš neapmulsis atsaka: Mums degustēt ir atļauts! Es: "Aplaizot karoti un noliekot kopējā traukā? Un šitā Jūs šņakarējat pa visiem ēdieniem? Tas ir atļauts?" Vīriņš, demonstratīvi ielikdams jaunu karoti salātos, saka: "Oi, ja Jūs zinātu, kas šajos ēdienos ir iekšā un ar kādiem notecējušiem termiņiem - Jūs nekad tos nepirktu. Un, ja Jūs mani taisāties nosūdzēt vadībai - tad ziniet, ka vadība pati man liek pārsaiņot visus produktus ar notecējušiem termiņiem jaunos iesaiņojumos - un tas ir normāli!" Mūsu tālākais dialogs vairs nav pārstāstāms, tas ir garš un šokējošs.
Rezumē: "Nosūdziet mani vadībai - mani atlaidīs. Atteikšos pārdot vecus produktus - arī atlaidīs." Strādā divos darbos, otrs darbs - bruģētājs. Nu šaušalīgs skats - šāds cilvēks pie pārtikas. Nu labi - es nekad nepērku pārsaiņotus produktus, par vaļējiem sveramiem ēdieniem nerunājot, bet ir taču cilvēki, kas pērk un uzticas!!! Un nu - kas tās par mistiskām vadībām visos lielveikalos, kas šitā dara? Kāpēc mēs visi to pieļaujam? Kāpēc, kāpēc, kāpēc???? Un kam par godu?” šokēta ir sociālo tīklu lietotāja.
Lielveikalu “Rimi” sociālo tīklu operatori dāmai par notikušo atvainojušies un solījuši problēmu novērst.
“Aprakstītā situācija mums noteikti nav pieņemama, tāpēc šobrīd noskaidrojam visus apstākļus, pēc kuru apkopošanas izvērtēsim darbinieka atbilstību ieņemamajam amatam. Pārtikas drošība un kvalitāte Rimi veikalos ir mūsu prioritāte, kam stingri sekojam līdzi gan paši ar savām iekšējām kvalitātes nodrošināšanas procedūrām, darbinieku higiēnas instrukcijām un veikalu iekšējiem auditiem, gan to rūpīgi uzrauga attiecīgās institūcijas, piemēram, Pārtikas un veterinārais dienests,” vēstīts “Rimi” facebook mājas lapā.