Sūdzas par ļoti nepatīkamu attieksmi Rīgas lielveikalos

© F64

Sociālā tīkla twitter lietotāji vēstī, ka kādā Rimi lielveikalā, Valdemāra ielā, esot novērota ļoti negatīva attieksme no darbinieku puses.

“Vai pastāvīgi sarkastiski komentāri pircējiem par to vai tie māk izlasīt, ka kasē norēķinās tikai ar kartēm, ir kasieru norma?” retoriski vaicā kāds klients, kurš uz Rimi Latvija sociālo tīklu operatoru jautājumu, kurā veikalā šāda attieksme novērota, atbildēja, ka Valdemāra ielā.

“Pārsteidzoši, bet vienmēr foršajā Valdemārā. Saprotu kasieru nogurumu skaidrot, bet šādus komentārus nevajadzētu veltīt klientiem,” piebilst sūdzības autors.

Tāpat tieši Valdemāra ielas Rimi ar negatīvu attieksmi saskārusies kāda cita kliente.

“Sajutos vainīga,ka gribu ko vairāk par vienu vistas fileju. Un kā gan es atļaujos iztaujāt par teļa šķiņķi,jo viss tak redzams. Starp citu, sestdienas vakaram bēdīgi - pie dusmīgās "gaļas" meitenes rinda, pie sešām strādājošām kasēm rindas...” savā sociālā tīkla twitter profilā raksta dāma.


Jāpiezīmē, ka Rimi lielveikala sociālo tīklu operatori steigšus atvainojušies klientiem un solījušies šo situāciju novērst.

Latvijā

Dzelzceļa "Rail Baltica" projektā Rīgas savienošanai ir jāatrod skaidri finansējuma avoti, otrdien pēc valdības sēdes medijiem sacīja Ministru prezidente Evika Siliņa (JV), komentējot premjeres redzējumu par Satiksmes ministrijas (SM) piedāvāto projekta ieviešanas scenāriju.

Svarīgākais