Uz Salu tilta gaidāmi satiksmes ierobežojumi

© f64

Šodien no plkst.21 līdz 19.septembra rītam tiks ierobežota transportlīdzekļu satiksme uz Salu tilta virzienā uz Pārdaugavu - Salu tilta brauktuvei tiks ieklāts asfaltbetona segums, līdz ar to satiksmei slēgs vienu braukšanas joslu posmā un virzienā no Krasta ielas līdz Lucavsalai, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante.

 

Savukārt virzienā no Pārdaugavas uz centru satiksme tiks organizēta kā līdz šim - pa divām malējām brauktuves joslām.

Salu tilta remontdarbi sākti pērnvasar, darbi turpinājās arī ziemas periodā. Ziemā pārsvarā visi remontdarbi notika tilta komunikācijas tuneļos, tiltam izbūvējot lietus ūdens novadīšanas sistēmu.

Salu tilts būvēts no 1968. līdz 1976.gadam, un kopš tā laika būtiski remontdarbi tiltam netika veikti. Betona apmetums, kā arī seguma virskārta bija nokalpojusi, gājēju tunelim vairs nebija apgaismojuma, arī deformācijas šuves nepildīja savas funkcijas.

Salu tilta pār Daugavu un mazo Daugavu renovācijas izmaksas pēc iepirkuma procedūras rezultātiem ir 8,7 miljoni eiro, darbus veic pilnsabiedrība "LNK Industries Group". Tilta renovācijai piesaistīts arī Eiropas Savienības līdzfinansējums. Tilta rekonstrukcija jāpabeidz līdz šā gada beigām.

Latvijā

No šī gada oktobra Latvijā stāsies spēkā jauns regulējums, kas aizliegs izmantot vissezonas "M+S" riepas ziemas periodā, tā vietā nosakot nepieciešamību izmantot riepas, kas marķētas ar "kalns un sniegpārsliņa" simbolu. "Drošas braukšanas skolas" vadītājs Jānis Vanks skaidro, ka "kas der visam, neder nekam", uzsverot, ka vissezonas riepas nav pietiekami efektīvas Latvijai raksturīgajos sniega un ledus apstākļos, un ņemot vērā, ka riepu kvalitāte ir būtiska drošībai, jaunais regulējums ir atbilstošs un loģisks.

Svarīgākais