Kāds ārkārtīgi neapmierināts „Rimi” lielveikala klients dalījies ar sūdzību, ka Rimi lielveikalā iegādājies pat ne vairs sarūgušu, bet jau pat sapuvušu pienu.
Klients mikroblogošanas vietnē twitter publicējis videomateriālu, kurā redzams, kā Ganību Dambī esošajā „Rimi” hipermārketā iegādātais piens ir mainījis savu konsistenci un nudien neizskatās gardi. Kāds cits Rimi klients publicējis nepatīkamu, sapelējuša lavaša foto attēlu un bildi papildinājis ar piebildi: „Rimi kvalitātes standarti liek šaubīties, regulāri atrodu maizi ar iztecējušu termiņu. Šoreiz pat iepelējušu.”
Jāpiezīmē, ka Rimi sociālo tīklu operatori ir aši centušies klientus nomierināt, solot par šiem incidentiem informēt veikala vadību un piedāvājot atgriezt naudu par neveiksmīgo pirkumu.
@MansRimi pic.twitter.com/a8pGh9ov1Y
— -_- (@augustsjanvaris) September 8, 2015
@augustsjanvaris Patiesi atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Lūdzu, dodieties ar čeku un prod. uz veikalu - atdosim naudu par pirkumu.
— Rimi (@MansRimi) September 8, 2015
@augustsjanvaris Labdien! Kurā veikalā iegādājāties šo pienu?
— Rimi (@MansRimi) September 8, 2015
@MansRimi Ganību dambī
— -_- (@augustsjanvaris) September 8, 2015
@MansRimi kvalitātes standarti liek šaubīties, regulāri atrodu maizi ar iztecējušu termiņu. Šoreiz pat iepelējušu. pic.twitter.com/weMoJR9pkT
— Martins (@mgrrgm) September 6, 2015
@mgrrgm Labdien! Kurā veikalā manījāt šādu preci?
— Rimi (@MansRimi) September 6, 2015