Vairāk nekā trīs kilometrus garās Krišjāņa Barona ielas rekonstrukcija ilgs trīs gadus. Līdz šā gada beigām plānots atjaunot ielas segumu posmā no Aspazijas bulvāra līdz Brīvības ielai.
Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante informē, ka brauktuves segums būs tikai bruģis – arī tajās vietās, kur patlaban ir asfaltbetona segums. Savukārt brauktuves abās pusēs ar speciālu bruģi tiks iezīmēta un izveidota rekomendējošā velojosla. Autovadītāji pa šo joslu drīkstēs braukt, taču viņiem būs jārēķinās arī ar velobraucējiem. Šajā ielā prognozē visai noslogotu velosatiksmi, jo ielu izmanto un izmantos velobraucēji no Teikas, Juglas, Berģu, Mežciema, Purvciema un Mežaparka apkaimēm. Bruģēšanas darbus paredzēts pabeigt līdz 2015. gada beigām, jo atšķirībā no asfaltbetona ieklāšanas zema temperatūra bruģēšanu neietekmēšot. Kopējās K. Barona ielas seguma atjaunošanas izmaksas pēc iepirkuma procedūras šogad ir 2,6 miljoni eiro.
Nākamgad – rekonstrukcijas otrajā posmā – paredzēta ietvju atjaunošana, jo tās ir nolietojušās un vietām – neapmierinošā stāvoklī. Vēl pēc gada notiks ielas labiekārtošana – uz ietvēm un skvēros tiks izvietoti puķupodi, soliņi atpūtai, kā arī labiekārtoti līdz šim pamestie vai neapkoptie laukumi. Pašvaldībā informē, ka līdztekus K. Barona ielas rekonstrukcijai ielas tuvumā tiek īstenots dzīvojamo māju un komercdarbības kompleksa un futbola stadiona būvniecības projekts.
Tā kā pēc bruģēšanas darbiem tiks samazināts atļautais braukšanas ātrums, K. Barona ielā prioritāte būs gājēji un velosipēdisti. Vēl pirms dažiem gadiem Rīgā tika apspriests ierosinājums gājējiem pilnībā atvēlēt K. Barona ielu, tomēr diskusijās atzīts, ka to izdarīt būtu pārāk sarežģīti, taču par garāko Latvijas galvaspilsētas iepirkšanās ielu gan tā varētu kļūt. Ar laiku.