Pēc divu mēnešu intensīviem remontdarbiem vakar no jauna savas durvis apmeklētājiem vēra Rīgas satiksmes (RS) klientu apkalpošanas centrs Brīvības ielā 191. Šis ir jau trešais klientu centrs, kas piedzīvojis vizuālas pārmaiņas, kļūstot ne tikai acīm redzami mūsdienīgāks, bet arī klientiem vēl ērtāks un pieejamāks. Uzņēmums sola, ka tuvākajā nākotnē jaunas vēsmas gaidāmas vēl vienā klientu apkalpošanas centrā.
Jaunas mēbeles, apģērbs, koncepcija
Klientu apkalpošanas centrs Brīvības ielā 191 atrodas kopš 2009. gada, taču vēl pirms tam tajā tika veikta biļešu pārdošana. Rekonstrukcija šajā klientu centrā nebija veikta vairākus desmitus gadu.
Pēc remonta RS klientu apkalpošanas centrs ir uzplaucis no jauna, tostarp iegādātas jaunas biroja mēbeles, klientu apkalpošanas speciālisti ieguvuši jaunu darba apģērbu. Bet pati būtiskākā novitāte saistīta ar pašu servisa sniegšanu klientiem, proti, pirms tam RS darbinieku un klientu atdalīja stikla siena, turklāt klientam apkalpošanas brīdī bija jāstāv kājās, bet šobrīd klientu servisa nodrošinājums kļuvis daudz atvērtāks, draudzīgāks un ērtāks: gan darbinieks, gan klients sēž pie viena galda, abi ir līdzvērtīgās pozīcijās, un sarunas laikā tos vairs nešķir barjera. «Darbinieki ar pārmaiņām ir ļoti apmierināti, jo, nenoliedzami, ir daudz patīkamāk strādāt izremontētās telpās,» norāda Rīgas satiksmes Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Dagmāra Ruka. Kā vēl viens jaunums minams arī tas, ka centrā tagad iespējams apkalpot arī juridiskas personas – šī funkcija ir uzticēta divām darbiniecēm, bet vēl trīs klientu apkalpošanas speciālistes strādā ar privātpersonām. D. Ruka gan piebilst, ka laika posmā no augusta beigām līdz aptuveni oktobra vidum, kad vērojams vislielākais klientu pieplūdums, privātpersonas vienlaikus apkalpos piecas darbinieces.
Klientu centrā var veikt pilnu pakalpojumu spektru: saņemt visu veidu etalonus, atvērt un papildināt emaciņu, noformēt atlaižu statusu, kā arī risināt dažādus ar etalonu saistītus jautājumus, bet juridiskās personas var iegādāties braukšanas biļetes darbiniekiem, norēķinoties ar pārskaitījumu, saņemt priekšapmaksas rēķinus un konsultācijas par biļešu piedāvājuma klāstu un etalona lietošanu.
Izmaiņas ieviestas arī centra darbalaikos: darbdienās tas ir atvērts no 8 līdz 19, bet sestdienās no 10 līdz 16. Juridiskās personas no pirmdienas līdz ceturtdienai tiek apkalpotas no pulksten 8 līdz 17, piektdienās no 8 līdz 14.
Gadā apkalpo ap pusmiljonu klientu
«Prieks, ka visi darbi tika paveikti līdz rudenim, jo pavisam drīz sakarā ar jauna mācību gada sākšanos apmeklētāju skaits būtiski pieaugs. Lai arī, pateicoties mūsdienu tehnoloģijām, daudzas darbības, piemēram, etalona papildināšanu, var veikt attālināti, tomēr redzams, ka visi mūsu septiņi klientu apkalpošanas centri ir ļoti pieprasīti. Gadā tos apmeklē ap pusmiljonu klientu. Domājot par klientu ērtībām, pakāpeniski arī citus centrus modernizēsim,» informē Rīgas satiksmes valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens.
Šobrīd mūsdienīgus vaibstus ieguvuši četri klientu apkalpošanas centri – jau pieminētais centrs Brīvības ielā 191, kā arī Spīķeru ielā 1, Vienības gatvē 117a un Brīvības ielā 49/53. Bet jau nākamvasar (vasaras mēnešos klientu apkalpošanas ziņā iestājas gada klusākais posms) šim pulciņam pievienosies klientu apkalpošanas centrs Kurzemes prospektā 137, kur iecerēts centru pārcelt uz plašākām telpām un tās labiekārtot.