Rīgā nepieciešams veicināt suvenīru tirdzniecību, šodien žurnālistiem sacīja Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC).
Ušakovs uzsvēra, ka esot aktīvāk jāstrādā ar mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, jo neesot normāli, ka vienkārši cimdi pie ielu tirgotāja maksā 20 līdz 30 latus. Vidēji viens tūrists suvenīru iepirkšanai izlietojot 25 latus, ir vērts padomāt, ko un par cik viesiem pārdot.
Rīgai neesot vienota suvenīra, trūkst arī suvenīru ar Rīgas logo.
Rīgā tūristiem tiks organizēti dažādi jauni un interesanti kultūras pasākumi. Plānots arī uzlabot tūristu drošību.
Kā zināms Rīga būs Eiropas kultūras galvaspilsēta 2014.gadā, tāpat tūristus var piesaistīt ar projektiem "Live Riga", pilsētas svētkiem, "Staro Rīga", "Baltās naktis" un citiem.
Šogad plānotas vairākas vērienīgas Rīgas reklamēšanas kampaņas, piemēram, pirmā iecerēta uz Lieldienām, informēja vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC).
Ilgo iepirkuma procedūru dēļ gan pašvaldība nevar paspēt šo pasākumu nodrošināt, tādēļ akciju realizēšot "airBaltic" par saviem līdzekļiem.
No Rīgas pašvaldības līdzekļiem iespējams tiks finansētas reklāmas akcijas uz Līgo svētkiem un Ziemassvētkiem.
Rīgas vadība plāno tūristus ieinteresēt ar Līgo svētkiem, kad Rīgā Mežaparkā notiktu liela mēroga pasākums ar koncertiem, ugunskuru kurināšanu, alus dzeršanu un siera ēšanu.
Tāpat iecerēts strādāt pie korporatīvā biznesa pasākumu popularizēšanas, piemēram, veicināt konferenču rīkošanu un jaunas izstāžu zāles būvniecību.