Smejas par neveiksmīgu reklāmu uz tramvaja sāniem

© twitter

Twitter lietotājiem ļoti ir gājusi pie sirds uz Rīgas satiksmes transportlīdzekļa izvietota reklāma, kas veltīta apaviem, taču var tikt pārprasta gan kā mudinājums atpūtināt kājas tramvajā, gan arī kā aicinājums nepārvietoties ar transportu, bet gan ērtāk doties uz sev vēlamo vietu ar kājām.

"Patiesības atklāsme Lieldienu rītā. Ironija gaumē," pauž kāds twitter lietotājs un viņam piebiedrojas vēl daudzi.

Latvijā

Kādēļ akciju sabiedrība “Rīgas siltums” vēlējās būtiski lielākus tarifus siltumenerģijai, pēc tam pārdomāja un pēkšņi vēlējās mazākus, uz kā rēķina tika prasīti zemāki tarifi, vai alkas pēc lielākiem tarifiem mazinātos, ja sabiedrībā neraisītos sašutums, interesi par notiekošo neizrādītu ekonomikas ministrs un akcionārs Rīgas dome; vai mazajiem siltuma ražotājiem ir pamats sūdzēties par grūto dzīvi; kādēļ nedrīkst pieļaut TEC radītā siltuma izkūpināšanu gaisā, kādēļ par nozari atbildīgajām ministrijām un arī Tieslietu ministrijai būtu sabiedrībai jāizskaidro, kā valsts raugās uz iniciatīvu tiesas ceļā no valsts atprasīt miljardus par OIK; kādēļ nepieciešams izmaiņas likumdošanā par ūdens apriti; ko darīt ar izmaksām par abonētās preses izplatīšanu; vai varam prognozēt tarifus pakalpojumiem tuvākajā nākotnē – “nra.lv” saruna ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) priekšsēdētāju Aldu Ozolu.

Svarīgākais