Dienvidu tilts satiksmi nav atvieglojis

© Kaspars Krafts, f64

Astoņus mēnešus pēc Dienvidu tilta atklāšanas – jūlijā – uz tā beidzot uzstādīta transporta līdzekļu skaitīšanas sistēma. Pirmie dati liecina, ka vidēji dienā to šķērso 12 procenti no Rīgas tiltus šķērsojošajiem transportlīdzekļu vadītājiem, un tas nozīmē, ka dārgākais Rīgas tilts būtiski satiksmi tā arī nav atvieglojis.

Augusta pirmajās divās nedēļās vidējā satiksmes intensitāte diennaktī abos virzienos uz Dienvidu tilta ir bijusi 23 315 (brīvdienās vidēji – 16 337, darbdienās – 26 107). Savukārt ik dienu Salu tiltu šķērso 65 630 transportlīdzekļu, Akmens tiltu – 51 160, bet Vanšu – 57 534 transportlīdzekļi.

"Dati liecina, ka augusta pirmajās divās nedēļās Dienvidu tilts, kamēr vēl nav pabeigta tilta pievedceļu izbūve, ir uzņēmis 12 procentus no kopējās satiksmes intensitātes pār Daugavas tiltiem, Salu tilts – trešdaļu jeb 33 procentus, Akmens tilts – ceturto daļu jeb 26 procentus un Vanšu tilts – 29 procentus," norāda Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks transporta būvju jautājumos Andris Binde.

Speciālists uzskata, ka reālu labumu Dienvidu tilts dos tikai pēc pievedceļu izbūves pabeigšanas abos Daugavas krastos, kad tiltam būs izveidoti atbilstoši pieslēgumi gan Austrumu maģistrālei, Krustpils un Lubānas ielai Daugavas labajā krastā, gan Ziepniekkalna ielai Daugavas kreisajā krastā.

Latvijā

Biznesa augstskolas "Turība" Biznesa inkubators, Uzņēmējdarbības vadības fakultāte un Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūts janvārī rīkos trešo ilgtspējīgu biznesa ideju hakatonu "To Be", informē augstskola.

Svarīgākais