No 2010.gada 1.janvāra VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" airBaltic izlidojošo un transfēra pasažieru reģistrāciju un iekāpšanas gaisa kuģī organizēšanu vairs neveiks starptautiskās lidostas "Rīga" darbinieki, bet jauns pakalpojumu sniedzējs - North Hub Services.
Šādas izmaiņas notikušas atbilstoši lidsabiedrības airBaltic izvēlei, atsevišķus virszemes apkalpošanas pakalpojumus saņemot no uzņēmuma North Hub Services.
Starptautiskās lidostas "Rīga" aviopasažieri arī no 1.janvāra saņems tāda paša veida pakalpojumus kā līdz šim.
Saskaņā ar spēkā esošajiem likumiem, ikvienai lidsabiedrībai savām vajadzībām ir tiesības izvēlēties virszemes apkalpošanas pakalpojumu sniedzēju. Tā ir plaša un starptautiski pieņemta prakse, kādu starptautiskajā lidostā "Rīga" līdz 2003.gadam īstenoja arī lidsabiedrība airBaltic.
Pēdējo gadu laikā starptautiskā lidosta "Rīga" ir sasniegusi augstus kvalitātes rādītājus virszemes apkalpošanas ziņā, kuros ietilpst arī izlidojošo un transfēra pasažieru reģistrācija, iekāpšanas gaisa kuģī organizēšana un citi.
Maksimālais punktualitātes rādītājs ir 100 procenti - visu reisu izlidošana plānotajā laikā. Starptautiskajai lidostai "Rīga" šogad vidējais punktualitātes rādītājs ir 97 procenti, kas liecina par lidostas sniegto pakalpojumu augsto kvalitāti attiecībā uz lidsabiedrībām sniegto servisu (tostarp lidostas sniegto servisu lidsabiedrībai airBaltic).
Starptautiskā lidosta "Rīga" ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs. No starptautiskās lidostas "Rīga" ir 69 tieši galamērķi, savukārt 2009./2010.gada ziemas periodā ir 61 tiešais galamērķis, ko nodrošina 12 lidsabiedrības.
Šogad ir atklāti vienpadsmit jauni galamērķi - Trumse (Norvēģija), Palanga un Kauņa (Lietuva), Linšēpinga (Zviedrija), Dušanbe (Tadžikistāna), Forli (Itālija), Ženēva (Šveice), Tartu (Igaunija), Turku un Lapēnranta (Somija) un Pleskava (Krievija).