Dažus mikriņus slēgs, maksu nepaaugstinās

Martā mikroautobusu satiksmē gaidāmas izmaiņas, bet vismaz pašlaik netiek spriests par braukšanas maksas paaugstināšanu.

Iepriekš izskanēja informācija, ka no 1. marta vai 1. maija tarifs varētu mainīties un būtu 1,20 eiro, pērkot biļeti pie šofera, un 1 eiro, pērkot etalonu. Neatkarīgajai pilnsabiedrība Rīgas mikroautobusu satiksme (RMS) atbildēja, ka no 1. marta tarifs nemainīsies, savukārt Rīgas mēra Nila Ušakova padomnieks Sandris Točs nosūtīja ziņu, ka «Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs, kurš šobrīd atrodas atvaļinājumā, lakoniski komentē izskanējušo viedokli, ka Rīgas mikroautobusu satiksme varētu paaugstināt biļešu cenas: «Līgumā bija noteikts Ls 0,50. Pie tā viņiem būs jāpaliek!»».

SIA Rīgas satiksme preses sekretārs Viktors Zaķis informē, ka, sākot ar 8. martu, RMS veiks izmaiņas tikpat kā visos minibusu maršrutos un kustības sarakstos. Piemēram, 200., 233. un 236. minibusa maršrutā tiek palielināts reisu skaits, 203., 222., 271. un 280. minibusa maršrutā mikriņi brīvdienās nekursēs mazā pasažieru pieprasījuma dēļ, taču maršrutu gandrīz pilnībā nodrošina 16. trolejbusa maršruts. 242. minibusa maršrutā būs jauns kustības saraksts darba dienām un brīvdienām, kas saskaņots ar izmaiņām 236. minibusa maršrutā.

Svētdienās nekursēs 204. un 212. minibuss. Savukārt 224. minibusa maršrutā brīvdienās mikriņi uzsāks kursēt agrāk.

206., 208., 209., 214., 216., 237., 238., 241., 246., 267. minibusa maršrutā būs jauns kustības saraksts darba dienām un brīvdienām, un šīs izmaiņas veiktas atbilstoši pasažieru plūsmai.

220. minibusa maršruts Pļavnieki–Upesgrīvas iela tiks slēgts, jo dažādos maršruta posmos to ir iespējams aizstāt ar jau esošiem maršrutiem, piemēram, no Pļavniekiem ir vairāki alternatīvie iespējamie maršruti – 203., 212., 208., 206., 271., 214. minibuss, 3., 6. autobuss un 16. trolejbuss. No Upesgrīvas ielas alternatīvie maršruti ir 7., 55. autobuss. Tiks slēgts arī 233.a minibusa maršruts Centrs–Ziepniekkalns, jo ir nepietiekams pasažieru pieprasījums, kā arī šo savienojumu nodrošina 233. minibusa maršruts un 27. trolejbusa maršruts. Kopš 8. marta tiks slēgts 277. minibusa maršruts Dārziņi–Ķīpsala–Imanta, bet maršruta posmā Abrenes iela–Ķīpsala tiks nodrošināts jauns autobusu maršruts nr. 57. V. Zaķis informē, ka no 10. marta tiks atklāts jauns autobusu maršruts nr. 57 Abrenes iela–Ķīpsala. Tas aizstās slēgto 277. minibusa maršrutu.

Maksa par braucienu mikroautobusā tiek saglabāta līdzšinējā apmērā – iepriekšpārdošanā biļetes braukšanai mikroautobusā maksā 0,70 eiro, bet, pērkot pie transportlīdzekļa vadītāja, – 1 eiro.

Latvijā

Kādēļ akciju sabiedrība “Rīgas siltums” vēlējās būtiski lielākus tarifus siltumenerģijai, pēc tam pārdomāja un pēkšņi vēlējās mazākus, uz kā rēķina tika prasīti zemāki tarifi, vai alkas pēc lielākiem tarifiem mazinātos, ja sabiedrībā neraisītos sašutums, interesi par notiekošo neizrādītu ekonomikas ministrs un akcionārs Rīgas dome; vai mazajiem siltuma ražotājiem ir pamats sūdzēties par grūto dzīvi; kādēļ nedrīkst pieļaut TEC radītā siltuma izkūpināšanu gaisā, kādēļ par nozari atbildīgajām ministrijām un arī Tieslietu ministrijai būtu sabiedrībai jāizskaidro, kā valsts raugās uz iniciatīvu tiesas ceļā no valsts atprasīt miljardus par OIK; kādēļ nepieciešams izmaiņas likumdošanā par ūdens apriti; ko darīt ar izmaksām par abonētās preses izplatīšanu; vai varam prognozēt tarifus pakalpojumiem tuvākajā nākotnē – “nra.lv” saruna ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) priekšsēdētāju Aldu Ozolu.

Svarīgākais