Sakarā ar Rīgas Dienvidu tilta tiešā pieslēguma pabeigšanu Ziepniekalna ielai, kas tālāk savienojas ar valsts galveno autoceļu Rīga-Bauska-Lietuvas robeža (Grenctāle), un transporta plūsmu sadalījuma maiņu tuvāko dienu laikā tiks pārkārtota satiksmes organizācija valsts autoceļu pieslēgumos jaunajam transporta mezglam, informē VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).
Turpmāk tranzītam Bauskas virzienā netiks izmantots valsts vietējais autoceļš Valdlauči-Rāmava, tāpēc tiks uzstādīti jauni virzienu rādītāji un, analizējot aktuālo satiksmes situāciju, tiks mainīta tuvāko regulējamo krustojumu luksoforu darbība, lai nodrošinātu lielāku caurlaidspēju maršruta Rīga-Bauska-Lietuvas robeža (Grenctāle) ietvaros.
LVC lūdz autovadītājus ar izpratni uztvert plānotās satiksmes organizācijas izmaiņas un apzināties to relatīvo efektu sastrēgumstundās, jo radikāli uzlabot esošā autoceļa Rīga-Bauska-Lietuvas robeža (Grenctāle) divjoslu ievada Rīgā caurlaidspēju nav iespējams.
Jau ziņots, ka 29.oktobrī, noslēdzoties Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecības darbiem Pārdaugavā, šodien atklāta satiksme pa jaunizbūvēto Jāņa Čakstes gatvi, kas savieno Dienvidu tiltu ar Ziepniekkalna ielu.
Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecības laikā izbūvēta jauna automaģistrāle - Jāņa Čakstes gatve - un nobrauktuves no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai. Satiksmes mezglā ir izbūvēti divi divlīmeņu šķērsojumi - Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas šķērsojums, kā arī Jāņa Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas šķērsojums.
Trešās kārtas būvniecības kopējās izmaksas ir 17,2 miljoni latu. Būvdarbus 2009.gadā sāka AS "Transport Systems" (bijusī AS "Dienvidu tilts"), kas plānoja tos pabeigt 2011.gadā. Taču 2010.gada vidū darbi tika pārtraukti finansējuma trūkuma dēļ un līgums ar uzņēmējiem tika lauzts.