Rīdzinieka kartei dažās stundās piesakās vairāk nekā 1000 iedzīvotāju

Šodien dažu stundu laikā, kopš uzņēmuma „Rīgas satiksme” mājas lapā varēja sākt pieteikties „Rīdzinieka kartei” un „Rīdzinieka statusa” saņemšanai, elektroniskās anketas aizpildīja vairāk nekā 1000 iedzīvotāju, informē uzņēmuma pārstāvji.

„Rīgas satiksme” norāda, ka iedzīvotāju intereses dēļ šobrīd interneta mājas lapas sistēmas strādā ar lielu noslodzi, tādēļ aicina pilsētniekus ar izpratni izturēties pret īslaicīgām problēmām interneta vietnes darbībā, piemēram, ja ar pirmo mēģinājumu neizdodas aizpildīt elektronisko anketu. Konstatēti arī hakeru mēģinājumi ietekmēt mājas lapas darbību, kas kopumā nav traucējuši vietnes darbu. Visi iedzīvotāju sniegtie dati atrodas pilnīgā drošībā un iedzīvotājiem nav pamata uztraukumam, norāda „Rīgas satiksme.”

Tajā pašā laikā uzņēmuma pārstāvji atgādina, ka pieteikšanās ir tikko sākusies un lielai steigai nav pamata – to mierīgi varēs izdarīt tuvāko mēnešu laikā.

Kā ziņots, no šodienas, 16.oktobra „Rīgas satiksmes” mājas lapā www.rigassatiksme.lv ikviens interesents var pierakstīties vizītei klientu apkalpošanas centrā, kā arī aizpildīt elektroniski anketu „Rīdzinieka kartes” un „Rīdzinieka statusa” saņemšanai.

Lai pierakstītos uz vizīti, ir jāatver mājas lapas sadaļa „Rīdzinieka karte”, kurā jānorāda savs vārds un uzvārds, kā arī jāizvēlas apmeklējuma laiks un klientu apkalpošanas centrs, kurā klients vēlas ierasties. Minēto informāciju saņems tikai attiecīgais klientu apkalpošanas centrs, un citiem mājas lapas apmeklētājiem tā nebūs pieejama. Arī pieteikuma anketu var aizpildīt mājas lapas sadaļā „Rīdzinieka karte”, kura automātiski pēc aizpildīšanas tiks nosūtīta datu apstrādei. Klientam atliks ierasties klientu apkalpošanas centrā, parakstīties par datu atbilstību un saņemt gatavo „Rīdzinieka karti”, kas paātrinās klientu apkalpošanas procesu.

Svarīgākais