"Rīgas satiksme": atlaides vēl neizmanto vairāk nekā 30 % pasažieru

Pasažieru braucienu reģistrācijas dati liecina, ka Rīgas pašvaldības piešķirtās atlaides vēl neizmanto vairāk kā 30 % Rīgas satiksmes pasažieru, kaut atlaides iespējams pienākas plašākam iedzīvotāju lokam. Par atlaidēm var interesēties Rīgas satiksmē zvanot vai www.rigassatiksme.lv. Atgādinām, ka atlaides var izmantot tikai personalizēta e-talona lietotāji.

Rīgas satiksme atgādina, ka atlaides braukšanai sabiedriskajā transportā pienākas: skolēniem, studentiem, nestrādājošiem vecuma pensionāriem, 3.grupas redzes un dzirdes invalīdiem, Černobiļas atomelektrostacijas seku likvidācijas dalībniekiem, vienam no daudzbērnu ģimenes vecākiem, kā arī Rīgas pilsētas pašvaldības skolotājiem.

Lai pieteiktos pašvaldības piešķirtajai atlaidei, jābūt personalizētā e-talona lietotājam un jādodas uz kādu no Rīgas satiksmes Klientu apkalpošanas centriem līdzi ņemot dokumentus, kas apliecina tiesības uz atlaidi, kā arī personu apliecinošu dokumentu. Gadījumā, ja personalizētā e-talona nav, to iespējams izgatavot jebkurā Klientu apkalpošanas centrā.

Ieviešot elektronisko norēķinu sistēmu piešķirtās atlaides izmantot ir kļuvis vienkāršāk, jo biļetes ar piešķirto atlaidi var iegādāties ne vien noteiktās tirdzniecības vietās, bet gan visās Rīgas satiksmes tirdzniecības vietās, mazumtirdzniecības vietās, kuras apzīmētas ar e-talona logo, kā arī biļešu automātos un e-talona interneta veikalā: http://etalons.rigassatiksme.lv/lv/sakums/

RP SIA Rīgas satiksmes Klientu apkalpošanas centri atrodas: Prāgas ielā 1 (Rīgas Starptautiskā autoosta), Kurzemes prospektā 137, Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384 b (4. un 16.trolejbusu galastacija Šmerlis) un Vienības gatvē 76 b. Darba laiks: darba dienās no plkst.9 līdz 19, sestdienās no plkst.10 līdz 16.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais