Lai izvairītos no biļešu cenu kāpuma, Liepājā spriež par autobusu darbināšanu ar gāzi

Viens no risinājumiem, kā noturēt Liepājas sabiedriskā transporta biļešu cenas esošajā līmenī un izvairīties no cenu celšanas, ir pilsētas autobusos kā degvielu izmantot auto gāzi, "Rietumu Radio" sacīja Liepājas domes priekšsēdētājs Uldis Sesks (Liepājas partija).

Kā atzina Liepājas mērs, autobusu darbināšana ar auto gāzi, kas pašlaik ir vairāk nekā divas reizes lētāka par dīzeļdegvielu, "būtu tas ceļš, lai sabiedriskā transporta biļešu cenas Liepājā saglabātu esošajā līmenī".

Kā sacīja Sesks, iegādāties ar gāzi darbināmus autobusus nav problēma, taču atzina, ka tam nepieciešamas ievērojamas investīcijas.

Liepājā lielākā pasažieru pārvadātāja uzņēmuma "Liepājas autobusu parks" vadītājs Māris Ārbergs "Rietumu Radio" atzina, ka par auto gāzi kā iespējamo degvielu autobusiem ir domāts, taču pauda bažas, vai valsts, redzot lielo pieprasījumu pēc šī degvielas veida, pēkšņi neizdomās ievērojami palielināt nodokli arī auto gāzei.

Kā sacīja Sesks, pašlaik mēnešbiļete braukšanai sabiedriskajā transportā Liepājā maksā 10 latus, kas ir ievērojami lētāk nekā, piemēram, Ventspilī vai Rīgā. Biļešu cenu palielinājums Liepājas sabiedriskajā transportā netiekot apspriests.

Runājot par jaunās sabiedriskā transporta sistēmas ieviešanu Liepājā, Sesks sacīja, ka "tā pakāpeniski tiek uzlabota un piemērota iedzīvotāju vajadzībām", iedzīvotāju sūdzību skaits pēdējā laikā samazinoties.

Latvijā

Apritot Evikas Siliņas (JV) vadītās valdības darba pirmajam gadam, labklājības ministrs Uldis Augulis (ZZS) par nozīmīgākajiem ministrijas sasniegumiem uzskata sociālo grupu pabalstu apmēru pieaugumu, pensiju indeksācijas modeļa izstrādi, kā arī neapliekamā minimuma celšanu un minimālās mēnešalgas paaugstināšanu no 620 līdz 700 eiro.

Svarīgākais