Maršrutā Bauska-Rīga autobusi brauks ilgāk

Vairākos reisos maršrutā Bauska-Rīga no 11. novembra pagarināts braukšanas ilgums. Ceļā pasažieriem būs jāpavada stunda un divdesmit minūtes līdzšinējās stundas un desmit minūšu vietā, informē SIA «B-Bus» personāla speciāliste Ginta Rublovska.

Uzņēmuma vadītājs Vitālijs Saulītis paskaidroja, ka braukšanas ilgums pagarināts reisos, kas rītos dodas no Bauskas uz Rīgu, un vakaros, kad autobusi izbrauc no galvaspilsētas: «Gaidot ziemu un slidenos ceļus, arī ņemot vērā drošības nosacījumus, ar Autotransporta direkciju (ATD) vienojāmies ļaut autobusiem ceļā pavadīt ilgāku laiku. Vai nākamvasar kustības grafiks tiks mainīts uz iepriekšējo, nevaru pateikt.» No 9. novembra parastie autobusi apstāsies nesen izveidotajā pieturvietā «Darbnīcas» Iecavā, raksta portāls "bauskasdzive.lv".

SIA «Aips» pasažieru pārvadājumu daļas vadītājs Jānis Kļaviņš skaidroja, ka pilnībā saprotama ir uzņēmuma rīcība līdz Rīgai šoferiem ļaut braukt ilgāk: «Pārmaiņas gan tikai ir tā saucamajās sastrēguma stundās. Uzskatu, arī pārējā dienas daļā, ņemot vērā gaidāmo ziemu ar saliem, atkušņiem un lietiem, stundas laikā līdz Rīgai, nepārkāpjot noteikumus un neriskējot ar pasažieru drošību, aizbraukt nav iespējams.» J. Kļaviņš «Bauskas Dzīvei» atzina, ka vairākkārt no pasažieriem nācies dzirdēt, ka šoferi, sastrēguma stundās Rīgā aizkavējoties, atlikušo ceļu līdz Bauskai pieveic, krietni pārkāpjot atļauto braukšanas ātrumu.

V. Saulītis vēl piebilda, ka uzņēmums vairākkārt sūtījis iesniegumus ATD ar lūgumu mainīt braukšanas tarifus: «Mēs lūdzam samazināt tā saucamo iekāpšanas maksu no 50 uz 30 santīmiem. Tas ļautu mums par 20 santīmiem pazemināt biļešu cenas. Diemžēl direkcija pagaidām uz šiem mūsu aicinājumiem nav atbildējusi.»

Latvijā

Veselības ministrija (VM) rosina Finanšu ministriju (FM) no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem piešķirt papildu finansējumu teju 10,5 miljonu eiro apmērā Nacionālajam veselības dienestam (NVD), lai nodrošinātu samaksu par Latvijas iedzīvotājiem sniegtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem, kas saņemti no Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalstīm.

Svarīgākais