Jelgavas pusē dzīvojošā seniora Valda lielākais prieks ir mazmeitas dēliņš Daniels, Valdis slavē mazbērnus, kuri 86 gadus vecajam kungam palīdzot, kā vien var, šobrīd gan nonākuši grūtībās, kad neviens no ģimenes nespēj atrisināt situāciju ar saņemto rēķinu no apsaimniekotāja.
Valdis dzīvo 21 kvadrātmetra dzīvoklī, par jūniju rēķins bijis nepilni 26 eiro, bet jau jūlijā tas bija gandrīz 116 eiro! Rēķinā gan maziem burtiem norādīts, ka aprīlī veikti asenizācijas pakalpojumi, par kuriem nu jānorēķinās. Valda mazmeita Kristīne vairākkārt mēģinājusi sazināties ar mājas apsaimniekotāju, uzņēmumu "Nebruk Jelgava", bet atbildes uz jautājumiem tā arī neesot saņēmusi.
Lielākais jautājums un neskaidrības ir par to, kāpēc rēķins par asenizācijas pakalpojumiem nav piemērots arī blakus māju iedzīvotājiem, kuri arī izmanto sirsniņmāju.
Vēlamies atvainoties uzņēmuma vārdā par radušos situāciju - esam konstatējuši, ka asenizācijas pakalpojuma summas izrakstīšana tikai vienai dzīvokļu ēkas īpašnieku mājai nav bijusi korekta. Taču šo kļūdu esam novērsuši - esam veikuši pārrēķinu, lai šī pakalpojuma summu izdalītu uz abu māju īpašumiem, un tuvākajā laikā šo māju iedzīvotājiem tiks nosūtīti koriģēti rēķini. Mēs arī personīgi esam atvainojušies mājas iedzīvotājam, kas vērsa uzmanību uz šo konkrēto gadījumu,
saka Jekaterina Pašetkina, SIA “City Service” pārstāve.
Savukārt rēķins par aprīlī veiktiem pakalpojumiem saņemts tikai tagad, jo apsaimniekotājs maijā veicis grāmatvedības sistēmas uzlabošanas darbus, kuru dēļ veiktā pakalpojuma summa izrakstīta tikai šī mēneša pārvaldīšanas rēķinā.