Zināmi iemesli pēdējā laika traģiskajām avārijām

© portāls NRA

Šogad pirmajos sešos mēnešos dubultojies to ceļu satiksmes negadījumu skaits, kuros iesaistītas kravas automašīnas. Jau šobrīd redzams, ka katrā ceturtajā gadījumā kravas auto avārijas iemesls bija tieši profesionālo autovadītāju veselības stāvoklis. Viens šoferis mira pie stūres, un viņa nāvei sekoja avārija, vēsta LTV raidījums "Panorāma".

28. jūnija avārijā uz Ventspils šosejas savā joslā saskrējās divi auto. Trešā auto vadītājs gāja bojā, frontāli iebraucot uz ceļa izstumtajā piekabē.

Tā esot reta avārija, kad iesaistīti trīs kravas auto, skaidroja Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Smago ceļu satiksmes negadījumu izmeklēšanas pilotprojekta vadītājs ir Oskars Irbītis.

"Vai nu bija novērsta uzmanība, vai tiešām vienkārši medicīniska rakstura problēmas," pieļāva Irbītis.

Savukārt avarijā Blīdenē 26. jūnijā gāja bojā divi cilvēki - 16 gadus vecs jaunietis un viņa mamma. Pie stūres bijis jaunietis, kuram braukšanas mācību atļauja jeb baltās tiesības bija izdotas tikai pirms mēneša. Auto bija tehniski labā kārtībā. Eksperti pieļauj, ka tieši pieredzes trūkums varēja būt viens no iemesliem, kādēļ notika šī traģēdija.

Latvijā

Eiropas Savienības (ES) finanšu perioda no 2021.gada līdz 2027.gadam trešajā uzsaukumā Eiropas Klimata, infrastruktūras un vides izpildaģentūra (CINEA) apstiprinājusi finansējumu 346,1 miljona eiro apmērā "Rail Baltica" projekta īstenošanai Latvijā, aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijā (SM).

Svarīgākais