Uzziņai! Kur šobrīd notiek aktīvākie autoceļu remontdarbi?

© f64.lv, Romāns Kokšarovs

Valsts autoceļu pārbūves laikā visvairāk ierobežojumu šonedēļ ir uz Daugavpils šosejas (A6), kur būvdarbi notiek četros posmos, informē "Latvijas valsts ceļi" (LVC).

Lielvārdē trijos posmos satiksmi regulē ar luksoforu, ātruma ierobežojums ir 50 km/h un posma šķērsošanai nepieciešamas 25 minūtes, bet 14 km posmā no Kokneses līdz Stukmaņiem ātrums ierobežots līdz 50 un 70 km/h transportlīdzekļu vidējā ātruma kontroles reģistrācijas iekārtu ierīkošanas darbu dēļ.

Tikmēr uz dzelzceļa pārvada pie Pļaviņām izveidots viens luksoforu posms, braukšanas ātruma ierobežojums ir 30 un 70 km/h, platuma ierobežojums - 3,5 metri, bet Daugavpils šosejas un autoceļu Pļaviņas (Gostiņi)-Madona (P37) un Apšusala-Vilkukrogs (V772) satiksmes mezglā ātruma ierobežojums ir 30 km/h un platuma ierobežojums - 3,5 metri.

Kopumā valsts autoceļu tīklā būvdarbi notiek piecos posmos uz valsts galvenajiem autoceļiem, kā arī uz pieciem tiltiem un pārvadiem reģionālo un vietējo autoceļu posmos.

Pēc tehnoloģiskā pārtraukuma atsākti būvdarbi uz autoceļa Rēzekne-Kārsava-Grebņeva (A13) posmā no Kārsavas līdz Grebņevai, kur ceļā jāplāno pusstunda.

Uz šī ceļa ieviests ātruma ierobežojums 70 km/h un 50 km/h, bet atsevišķos posmos satiksme tiks norobežota ar vadstatņiem, slēgta viena braukšanas kustības josla un divvirzienu satiksme tiks organizēta ar ceļazīmēm un luksoforiem.

Pagājušajā gadā šajā remontdarbu posmā abās braukšanas joslās jau pārbūvēta ceļa klātne un ieklāta asfaltbetona apakškārta četru kilometru garumā, informē LVC. Kopumā ceļa sega tiks pārbūvēta vairāk nekā 11 kilometru garumā un ieklātas trīs kārtas asfalta, atjaunots tilts pār Rītupi un Ziblas strauta caurteku, kā arī izbūvēts rotācijas aplis Kārsavā un veikti citi darbi.

Darbus veic apvienība "ACBR8" par līgumcenu 8 940 568,12 eiro, ieskaitot PVN. Projekta autors ir SIA "Projekts 3", būvuzraugs - SIA "Firma L4". Darbus plānots pabeigt šoruden.

Jau ziņots, ka valsts autoceļu pārbūve šogad plānota uz 132 kilometriem ceļu.

Latvijā

Salaspils ir Eiropas Savienības (ES) regulai par alternatīvo degvielu infrastruktūru prasībām atbilstošākā vieta ūdeņraža uzpildes stacijai izbūvei Latvijā, secināts Vidzemes plānošanas reģiona vadībā izstrādātajā pētījumā par ūdeņraža uzpildes staciju telpiskās attīstības koncepciju.

Svarīgākais