Avārijas vietā uz Liepājas šosejas turpina strādā speciālisti, lai novērstu vides piesārņojumu

© F64

Avārijā uz Liepājas šosejas noplūdušās degvielas savākšanai izrakta bedre un norakta piesārņotā grunts, informē Valsts vides dienesta (VVD) Operatīvā koordinācijas centra vadītājs Elmārs Jasinskis.

Viņš skaidroja, ka negadījuma vietā ir augsti gruntsūdeņi, tādēļ bedre pildās ar ūdeni un noplūdušo degvielu, ko atsūknēs.

Arī šodien negadījuma vietā strādā speciālisti, lai novērstu vides piesārņojumu.

Jau vēstījām, ka avārijā uz Liepājas šosejas piektdien noplūdusī degviela rada bīstamu piesārņojumu aptuveni 100 kvadrātmetru platībā vairāku metru dziļumā.

Jasinskis iepriekš skaidroja, ka ir pieaicināts uzņēmums SIA "Lautus" un negadījumā vietā tiek rakts ārā bīstamais piesārņojums.

"Šobrīd ir izrakta bedre, jo degviela negrimst. Pēc tam no bedres tiks atsūknēta degviela, un atbilstoši piesārņojuma monitoringa rezultātiem darbosimies tālāk," sacīja Jasinskis.

Jau rakstījām, ka piektdien uz Liepājas šosejas Babītes pagastā notika smags ceļu satiksmes negadījums, kurā gāja bojā divi cilvēki un pieci guva dažādas traumas.

Saduroties trim vieglajām un divām kravas automašīnām, no autocisternas izlija aptuveni 20 tonnas degvielas.

Latvijā

Jau pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu beigās un deviņdesmito sākumā Raimonds Pauls, būdams Kultūras ministrs, virzīja ideju par akustiskās koncertzāles būvniecību Rīgā. Toreiz tam naudas nebija. Vēlāk, kamēr Rīgā meklēja citus risinājumus, tikmēr reģionos uzbūvētas jau četras augstvērtīgas zāles, bet galvaspilsētā tādas joprojām nav. Taču nu ir sākusies “Rīgas Filharmonijas” būvprojekta izstrāde. Kā nākotnē izskatīsies Kongresu nams, ko jau jāpierod saukt par “Rīgas Filharmoniju” skaidro 360TV ziņas “Ziņneši”.

Svarīgākais