Vēl viens pavasara vēstnesis – visā Latvijā vairāk plaša ceļu remontēšana. Tas nozīmē, ka šoferiem jārēķinās ar ilgāku laiku ceļā. Patlaban lielākie ierobežojumi skar Pierīgu, taču atbildīgie TV3 Ziņām stāsta, ka sadārdzinājumu dēļ daudzas ceļu atjaunošanas projekti varētu būt apdraudēti.
Ceļu remontdarbu sezona daudziem rīdziniekiem šogad vasarā kļūs tikai intensīvāka, jo daudzos objektos remontdarbi noritējuši visu cauru gadu. Tā, piemēram, Austrumu maģistrāles izbūve galvaspilsētas satiksmi apgrūtina jau vairākus mēnešus un atbildīgie norāda, ka darbu apjomi tuvākajos mēnešos tikai pieaugs, vēsta TV3.
Tuvākajā laikā atsāksies būvdarbi satiksmes pārvadam Rīga-Skulte, noteikti tuvākajā laikā atsāksies arī Salu tilta būvdarbi. Maskavas-Krustpils ielas krustojuma pārbūve. Noteikti šeit pat esošās Ģertrūdes ielas seguma atjaunošana,”
“Lielākais būvdarbu objekts, ar plašākajiem satiksmes ierobežojumiem, ir Ērgļu ceļš, posmā no Rīgas apvedceļa līdz pagriezienam uz Tīnūžiem, tur šobrīd ir jau astoņi luksofori. Tas pats attiecas uz Ventspils šoseju, kur arī būvdarbi ir ļoti neērti, jo ceļš atrodas purvainā vietā. Jelgavas šoseja, visi jelgavnieki noteikti ir pamanījuši, ka rīta un vakara stundās jārēķinās ar papildu laiku,” skaidro “Latvijas Valsts ceļi” pārstāve Anna Kononova.
Kopumā bija plānots, ka šogad saremontēs aptuveni 900 kilometru ceļu, taču kopš Krievijas iebrukuma Ukrainā būtiski sadārdzinājās būvmateriāli un gandrīz visi būvnieki informējuši, ka esošais finansējums ir pārāk mazs. Tā iespaidā turpmākā ceļu būvsezona vēl esot samērā neskaidra.