Latvijā sākas apjomīga ceļu remontdarbu sezona; uz ceļiem iespējami sastrēgumi

© Dmitrijs Suļžics/F64

Vēl viens pavasara vēstnesis – visā Latvijā vairāk plaša ceļu remontēšana. Tas nozīmē, ka šoferiem jārēķinās ar ilgāku laiku ceļā. Patlaban lielākie ierobežojumi skar Pierīgu, taču atbildīgie TV3 Ziņām stāsta, ka sadārdzinājumu dēļ daudzas ceļu atjaunošanas projekti varētu būt apdraudēti.

Ceļu remontdarbu sezona daudziem rīdziniekiem šogad vasarā kļūs tikai intensīvāka, jo daudzos objektos remontdarbi noritējuši visu cauru gadu. Tā, piemēram, Austrumu maģistrāles izbūve galvaspilsētas satiksmi apgrūtina jau vairākus mēnešus un atbildīgie norāda, ka darbu apjomi tuvākajos mēnešos tikai pieaugs, vēsta TV3.

Tuvākajā laikā atsāksies būvdarbi satiksmes pārvadam Rīga-Skulte, noteikti tuvākajā laikā atsāksies arī Salu tilta būvdarbi. Maskavas-Krustpils ielas krustojuma pārbūve. Noteikti šeit pat esošās Ģertrūdes ielas seguma atjaunošana,”
saka Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora p.i. Jānis Vaivods.
Kopumā pašvaldība šogad iecerējusi lielākus vai mazākus remontbus veikt aptuveni 20 objektos, tostarp, izbūvēt arī veloceliņu uz Daugavgrīvu un Ziepniekkalnu. Kā ierasts, vērienīgākie satiksmes ierobežojumi gaidāmi vasarā un tie prognozējami Austrumu maģistrāles apkārtnē, kā arī “Rail Baltica” būvniecības skartajās teritorijās.
Aktīvus remontdarbus visā valsti sākuši arī Latvijas valsts ceļi un lielākie būvdarbi šosezon gaidāmi uz Bauskas šosejas, kur notiek Ķekavas apvedceļa būvniecība. Arī kopumā lielākie satiksmes ierobežojumi patlaban skar tieši Pierīgas iedzīvotājus.

“Lielākais būvdarbu objekts, ar plašākajiem satiksmes ierobežojumiem, ir Ērgļu ceļš, posmā no Rīgas apvedceļa līdz pagriezienam uz Tīnūžiem, tur šobrīd ir jau astoņi luksofori. Tas pats attiecas uz Ventspils šoseju, kur arī būvdarbi ir ļoti neērti, jo ceļš atrodas purvainā vietā. Jelgavas šoseja, visi jelgavnieki noteikti ir pamanījuši, ka rīta un vakara stundās jārēķinās ar papildu laiku,” skaidro “Latvijas Valsts ceļi” pārstāve Anna Kononova.

Kopumā bija plānots, ka šogad saremontēs aptuveni 900 kilometru ceļu, taču kopš Krievijas iebrukuma Ukrainā būtiski sadārdzinājās būvmateriāli un gandrīz visi būvnieki informējuši, ka esošais finansējums ir pārāk mazs. Tā iespaidā turpmākā ceļu būvsezona vēl esot samērā neskaidra.

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.