Novembra beigās Valsts kase pārtrauks klientu apkalpošanu reģionos klātienē, liecina organizācijas paziņojums.
Tiek uzsvērts, ka mainīgie ārējie faktori - valsts sociālekonomiskā situācija, valsts pārvaldes reorganizācija, pieejamais valsts budžeta finansējums u.c. - ir būtiski ietekmējuši arī Valsts kasi un tās pakalpojumu sniegšanas procesu.
Lai optimizētu ar pakalpojumu nodrošināšanu saistītās administratīvās izmaksas, viena no Valsts kases stratēģiskajām prioritātēm ir panākt, ka visa regulārā informācijas apmaiņa starp Valsts kasi un tās klientu notiek elektroniski.
Tādējādi līdz ar e-pakalpojumu un tiešsaistes informācijas apmaiņas ieviešanu vairs nav būtiska Valsts kases struktūrvienību pārstāvniecība reģionos, jo e-pakalpojuma sniegšanu un saņemšanu neierobežo ģeogrāfiskās robežas.
Ar 2010.gada 24.novembri Valsts kase pārtrauc klientu apkalpošanu klientu apkalpošanas daļā Madonā, ar 25.novembri - klientu apkalpošanas daļā Valmierā, ar 29.novembri - klientu apkalpošanas daļā Kuldīgā, bet ar 30.novembri - klientu apkalpošanas daļā Daugavpilī.
Sākot ar 25.novembri, Valsts kases pakalpojumus un konsultācijas klātienē varēs saņemt, apmeklējot Valsts kases Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta Klientu apkalpošanas daļu Rīgā, Ūnijas ielā 8.