Daudzviet sniegs apgrūtina braukšanu

© Kaspars Krafts/F64 Photo Agency

Šorīt sniegs un apledojums daudzviet Latvijā apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Sniegotos ceļa posmus tīra un kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 139 VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ziemas dienesta tehnikas vienība.

Apgrūtināti braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem autoceļiem ir:

  • Ainažu šoseja (A1) visa maršruta garumā;
  • Vidzemes šoseja (A2) visa maršruta garumā;
  • Valmieras šoseja (A3) visa maršruta garumā;
  • Rīgas apvedceļi (A4 un A5) visa maršruta garumā;
  • Daugavpils šosejas (A6) visa maršruta garumā;
  • Bauskas šoseja (A7) posmā no Rīgas līdz Iecavai;
  • Jelgavas šoseja (A8) posmā no Rīgas līdz Jelgavai;
  • Liepājas šoseja (A9) no Rīgas līdz Kalnciemam un no Apšupes krustojuma līdz Skrundai;
  • Ventspils šoseja (A10) no Rīgas līdz Strazdei;
  • Rēzeknes šoseja (A12) no Jēkabpils līdz Rēzeknei;
  • Grebņeva - Medumi šoseja (A13) visa maršruta garumā;
  • Daugavpils apvedceļš (A14) visa maršruta garumā;
  • Rēzeknes apvedceļa (A15) visa maršruta garumā;
  • Kokneses šoseja (P80) visa maršruta garumā.

Uz reģionālajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir visā Latvijā, izņemot Jelgavas, Ludzas un Ventspils apkārtni.

Autovadītājiem jābūt īpaši uzmanīgiem, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot piesardzīgu distanci. Uz ceļiem var veidoties tā saucamais melnais ledus, kas ir neredzams, un autovadītājs to sajūt tikai sākot veikt manevrus ar mašīnu - bremzējot, manevrējot ar stūri un pedāļiem.

Aicinām informēt par apledojumu valsts autoceļu posmos, kā arī citiem sarežģījumiem, ja tādi rodas uz valsts autoceļiem, zvanot uz LVC diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000 5555. Informācija tiek operatīvi nodota ceļu uzturētājiem rīcībai.

Latvijā

Valstī valdošās kompānijas arogance un nekaunība, iespējams, drīz sasniegs to robežu, kad pat melanholiskā latvju tauta saņemsies un, satvērusi mēslu dakšas, dosies gājienā uz objektiem, kurus savulaik aizstāvēja: uz Saeimu un Ministru kabinetu. Viens no gājiena iemesliem nešaubīgi būs “Rail Baltica” naudas izmešanas projekts. Par to daiļrunīgi spriež politikas notikumu vērotājs, reklāmas guru Ēriks Stendzenieks.

Svarīgākais