KARTE: Šoferi regulāri pārkāpj noteikumus uz Rīgas apvedceļa, kur notiek remontdarbi

© VAS Latvijas Valsts ceļi

Rīgas apvedceļa (Baltezers–Saulkalne) (A4) posmā no Avotiem līdz ceļa pārvadam pār dzelzceļu pie Daugavpils šosejas (12,48.-19,66. km) notiek remontdarbi, tāpēc satiksmes organizācijā uz apvedceļa ir ieviestas izmaiņas, kuras skar arī krustojumu ar autoceļu Ulbroka – Ogre (P5): no autoceļa Ulbroka-Ogre (P5) krustojumā ar Rīgas apvedceļu nedrīkst nogriezties ne pa labi, ne pa kreisi, var braukt tikai taisni. Diemžēl autobraucēji regulāri neievēro šīs izmaiņas un ceļazīmes, pārkāpjot Ceļu satiksmes noteikumus.

Šo pārkāpumu rezultātā autotransports iebrauc remontdarbu zonā, kurā satiksme notiek pa vienu sašaurinātu joslu, un divas automašīnas tur nevar izmainīties, tādēļ tiek bloķēta satiksme. Šonedēļ tādi gadījumi bija katru dienu un pat vairākas reizes dienā.

Rīgas apvedceļš ir valsts galvenās nozīmes autoceļš ar ievērojamu satiksmes intensitāti. Bloķējot to, satiksme tiek būtiski palēnināta un veidojas sastrēgumi.

VAS Latvijas Valsts ceļi

Aicina autovadītājus ievērot Ceļu satiksmes noteikumus būvdarbu zonā uz Rīgas apvedceļa, kā arī citviet, kur notiek ceļu būvdarbi: ievērot ceļazīmes un satiksmes organizācijas shēmas, kā arī nebraukt būvdarbu zonā pie sarkanās luksofora gaismas.

Uz Rīgas apvedceļa (Baltezers-Saulkalne) (A4) posmā no Avotiem līdz ceļa pārvadam pār dzelzceļu pie Daugavpils šosejas (12,48.-19,66. km) notiek segas un tilta pār Mazo Juglu pārbūve. Uz tilta pār Mazo Juglu un pirms krustojuma ar autoceļu Ulbroka-Ogre (P5) satiksme tiek organizēta pa vienu ceļa joslu.

VAS Latvijas Valsts ceļi

Satiksme šajā apvedceļa posmā ir īpaši palēnināta, tāpēc tranzīta transportam un vietējiem iedzīvotājiem iesakām izmantot citus maršrutus. Remontdarbi skar arī apvedceļa A4 krustojumu ar autoceļu Ulbroka-Ogre (P5).

Būtiskākās satiksmes organizācijas izmaiņas:

  • gandrīz kilometru garā apvedceļa posmā pirms tilta pār Mazo Juglu un uz tā, tiltu ieskaitot, Daugavpils šosejas (A6) virzienā slēgta viena josla un satiksmi regulē ar luksoforiem;
  • no autoceļa Ulbroka-Ogre (P5) krustojumā ar Rīgas apvedceļu nedrīkst nogriezties ne pa labi, ne pa kreisi, var braukt tikai taisni;
  • Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers-Saulkalne) un autoceļa Ulbroka-Ogre (P5) krustojumā ir izslēgti pastāvīgie luksofori;
  • satiksmi būvdarbu zonā regulē pagaidu luksofori; nepieciešamības gadījumā tiek piesaistīti satiksmes regulētāji.

Lai savlaicīgi informētu satiksmes dalībniekus par minētajām satiksmes organizācijas izmaiņām, vairākās vietās ir uzstādītas informatīvās zīmes: Tīnūžos, Salaspilī, Sauriešos, Dreiliņos, Ulbrokā, Līčos, autoceļu A2 un A4 divlīmeņu mezglā, kā arī autoceļu P8 un P80 krustojumā.

Ieteicamie apbraukšanas maršruti tranzīta transportam:

  • virzienā no Rīgas un Tallinas uz Daugavpili, Rēzekni vai Maskavu ieteicams izvēlēties autoceļu A6 Rīga-Daugavpils;
  • virzienā no Bauskas un Viļņas uz Tallinu - caur Rīgu, sekojot informatīvām norādēm;
  • virzienā no Daugavpils, Rēzeknes, Maskavas uz Rīgu vai Tallinu - ieteicams izvēlēties ceļu caur Rīgu;
  • virzienā no Rīgas vai Tallinas uz Bausku vai Viļņu - caur Rīgu un pa Daugavpils šoseju (A6).
  • Vieglajam transportam un vietējiem iedzīvotājiem ieteicamais apbraukšanas maršruts Salaspils un Tallinas virzienā - caur Tīnūžiem vai Ikšķili, izmantojot valsts reģionālos autoceļus Inčukalns-Ropaži-Ikšķile (P10) un Rīga-Ērgļi (P4).

Būvdarbi uz Rīgas apvedceļa tika uzsākti pērn augustā. Tos veic AS Ceļu pārvalde, darbu līgumcena ir 6,16 miljoni eiro (ar PVN) ar Kohēzijas fonda līdzfinansējumu. Būvdarbus plānots pabeigt vasaras beigās.

Aktuāla informācija par būvdarbiem un satiksmes ierobežojumiem autoceļu tīklā ir pieejama, zvanot uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī VAS Latvijas Valsts ceļi mājaslapā www.lvceli.lv.

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.