Galerijā Centrs apsargi, iespējams, piekauj jaunieti

© Mārtiņš Zilgalvis, f64

"Divi zobi viņam gandrīz izsisti, acis zilas, sāni zili, redzes problēmas parādījušās," par savu 25 gadus veco dēlu Aleksandru stāsta jaunieša mamma Nadežda.

Viņas atvase nepiedalās cīņās, nav iekļuvis arī satiksmes negadījumā. Aleksandrs kopā ar brāli pagājušajā pirmdienā devās iepirkties lielveikalā Rimi, kas atrodas Galerijā Centrs. Pēc Nadeždas stāstītā, pie abiem dēliem pienākuši divi apsargi, kuri sākuši kliegt un stūmuši viņus ārā no tirdzniecības zāles. "Jaunākais Anatolijs ir kluss pēc dabas un neko nav teicis, bet Sančo nav ļāvis sevi aiztikt un uzsaucis – ko piesienies?! Pēc tam arī viss sākās. Palīgos tika izsaukti vēl četri apsargi, kuri Aleksandru izveda ārā pie lifta. Divi manu dēlu turēja, bet pārējie sita ar rokām gan pa seju, gan pa ķermeni," stāsta Nadežda. Pēc tam Aleksandrs ievests apsardzes telpā, kur nosēdināts uz krēsla. Puisis vēlējies izsaukt policiju, taču, tiklīdz stiepies pēc mobilā telefona, tā nogāzts zemē un apstrādāts ar dūrēm, kājām un steku, šausminās cietušā māte. "Viņš neko nedarīja, tur tas absurds! Un, pat ja būtu pārkāpis kādus noteikumus, nu tas taču nav normāli, ka sešatā dauza vienu!" noskurinās Nadežda.

Rīgas reģiona pārvaldes preses un sabiedrisko attiecību sektora vadītāja Sigita Pildava apstiprina, ka 1. martā apsardzes darbinieki atveduši vīrieti uz iecirkni un ziņojuši, ka viņš veikalā ēdis cepumus un pārkāpis sabiedrisko kārtību. "Pret vīrieti uzsāka administratīvo lietvedību, taču to pārtrauca. Viņš nebija alkohola vai narkotisko vielu reibumā, un viņam bija acīmredzami miesas bojājumi," saka S. Pildava. Pašlaik par notikušo policija sākusi kriminālprocesu pēc Krimināllikuma 13. nodaļas par noziedzīgiem nodarījumiem pret cilvēka veselību.

Aleksandra māte nolēmusi vērsties arī tiesā, lai piedzītu no apsardzes firmas gan morālo kompensāciju, jo dēls piekauts cilvēku acu priekšā, gan arī ārstēšanās izdevumus. Apsardzes kompānija Grifs AG, kuras darbinieki pacēluši roku pret Aleksandru, plašus komentārus par notikušo nesniedz. Grifs AG korporatīvo klientu apsardzes vadītājs Uģis Začs Neatkarīgajai apstiprina, ka šāds gadījums lielveikalā noticis, taču esot vairākas neskaidrības. "Veicam iekšējo dienesta izmeklēšanu. Mums ir diezgan skopas ziņas no policijas, un arī cietušais iesniegumu mums atsūtījis tikai ar epasta starpniecību. Turklāt arī iesniegumā bija virkne pretrunu, kuras mums jāpārbauda," saka U. Začs.

Svarīgākais