1. ģimnāzija nav atteikusies no ieceres par sporta zāles izbūvi

Neraugoties uz to, ka astoņu gadu laikā, kopš Rīgas dome izsludināja skiču konkursu par sporta zāles projektēšanu pie Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas, sporta zāle tā arī nav tikusi uzcelta, skolas vadība nav atteikusies no ieceres par šādas zāles izveidi skolas audzēkņu vajadzībām.

Kā aģentūrai LETA norādīja Rīgas 1.ģimnāzijas direktors Māris Brasla, skolas vestibilā joprojām ir apskatāms 2002.gadā izstrādātais skolas zāles projekts, kas paredzēja sporta zāles izbūvi laukumā aiz skolas ēkas, kur šobrīd iestādes darbinieki novieto savas automašīnas.

Savulaik Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Kapitālās celtniecības pārvaldei tika iesniegti seši skiču projekti par sporta zāles projektēšanu pie Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas, kuru realizācijas izmaksas svārstījās no 500 000 līdz 700 000 latu.

Toreiz tiesības veikt sporta zāles tehniskā projekta izstrādi pārvaldes rīkotajā izsolē ieguva SIA "Birojs A", tomēr līdzekļu trūkuma dēļ projekta īstenošana tā arī netika uzsākta, stāsta Brasla, solot, ka, tiklīdz šim mērķim radīsies finanšu līdzekļi, darbs pie sporta zāles izveides tiks turpināts.

Skolas direktors gan pauž neizpratni par Latvijas Futbola federācijas prezidenta Gunta Indriksona nesenajiem izteikumiem, ka federācija minētajā laukumā aiz skolas piedāvājusi bez maksas izveidot sporta laukumu, no kā skolas vadība atteikusies, aizbildinoties ar nepieciešamību laukumā turēt automašīnas. Saskaņā ar Braslas teikto pēdējo gadu laikā šāds piedāvājums skolai nav ticis izteikts.

"Mums ar sportošanu ir ļoti šauri, un, ja vien būs iespēja kaut ko uzlabot, mēs to darīsim," viņš uzsver, "nebūt nav tā, ka mēs gribētu aiz skolas tikai turēt automašīnas."

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais