Skolēnus bezalkoholiskie kokteiļi neinteresē

Restorānu un kafejnīcu 1.septembra akcija nav guvusi lielu atsaucību, liecina biznesa portāla "Nozare.lv" veiktā restorānu un kafejnīcu aptauja.

Kā biznesa portāls "Nozare.lv" uzzināja restorānā "Laine", kas piedalījās restorānu un kafejnīcu organizētajā 1.septembra akcijā, piedāvājot skolēniem bezalkoholiskos kokteiļus bez maksas, interese bijusi maza, skaidrojot to ar skolēniem neizdevīgu atrašanās vietu.

"Bija atnākuši divi skolēni ar māmiņām, domājam, ka tas bija akcijas iespaidā," atzina restorāna vadītāja Anita Ozoliņa.

Arī restorānā "Neiburgs", kas piedāvāja bezmaksas saldējuma kokteiļus skolēniem, kas bija ieradušies pusdienot restorānā, interese par 1.septembra akciju nebijusi liela. "Skolēnu bija maz - šodien aptuveni 10-12 bērni tika pie bezmaksas kokteiļiem, bet lielākā daļa nezināja, ka ir tāda akcija," stāstīja restorāna viesmīle Dace Karlštrema.

Restorānā "Pie Kristapa kunga" cilvēku pieplūdums bijis liels, nākuši skolēni ar ģimenēm, bet reti kurš zinājis par iespēju saņemt bez maksas saldējuma kokteili, stāstīja restorāna administrators Andris Āriņš, norādot, ka apmeklētāji pārsvarā pasūtījuši otros ēdienus un atstājuši par maltīti līdz desmit latiem.

Savukārt restorānos un kafejnīcās, kas nepiedalījās 1.septembra akcijā, bija vērojams neliels apmeklētāju skaita pieaugums.

Krodziņā "Lidojošajā varde" apmeklētāju skaita pieaugums bijis par 5%-10%. "Ja arī jaunieši atnāca uz kafejnīcu, tad pārsvarā izvēlējās lētākos piedāvājumus, tēju, sulas," stāstīja SIA "Lidojošā varde" valdes loceklis Kaspars Bogdanovičs.

Skolēni kopā ar vecākiem šodien apmeklē dažādus pasākumus arī "Lido" atpūtas kompleksā Krasta ielā. "Ar animatoriem, zvēriem un citām atrakcijām skolēni un viņu vecāki jau no plkst.12 svin 1.septembri, līdz ar to apmeklētāju pieplūdums ir lielāks nekā citas dienas," atzina SIA "Lido" mārketinga vadītāja Ieva Veinberga.

Apmeklētāju skaits šodien audzis arī "Double Coffee" restorānos. Līdz plkst.14 bija vērojama vecāku un jaunāko klašu skolēnu īpatsvara palielināšanās. Pasūtījumā galvenokārt dominēja bērnu ēdienkarte, saldējums, saldējuma kokteiļi un deserti. Pēc plkst.15 pamatauditoriju veidoja vecāko klašu skolēni un studenti, kuri izvēlējās vieglos alkoholiskos kokteiļus un alu. Vidējā pasūtījuma summa bijusi starp četriem un pieciem latiem, biznesa portālu informēja "DC restorāni", norādot, ka Vecrīgas restorānos jau vakar un šorīt tika veikta galdiņu rezervēšana.

Kā biznesa portālam "Nozare.lv" pastāstīja SIA "Zelta fīlings" valdes priekšsēdētājs Raimonds Ungurs, Vecrīgas āra kafejnīcās 1.septembra pēcpusdienā bija vērojams lielāks skolēnu un studentu pieplūdums. "Ir vairāk jauniešu, bet strikti skatāmies uz vecumu ierobežojumiem. Jaunieši pārsvarā pasūta alu ar grauzdiņiem, šķiroties no pāris latiem," atzina Ungurs.

Latvijā

Ja standarta dienā traumpunkta apmeklētāju skaits ir aptuveni 60 līdz 70, tad ziemas periodos, it sevišķi slidenajā laikā, tas var sasniegt 100 un pat vairāk pacientu, norāda Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas (TOS) galvenais ārsts Andris Džeriņš.

Svarīgākais