Stradiņa universitāte par 17 000 latu pirks reklāmas pakalpojumus no Media House

Mediju aģentūra SIA "Media House" sniegs reklāmas pakalpojumus Rīgas Stradiņa universitātei (RSU) 17 000 latu vērtībā, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Kā aģentūru LETA informēja RSU preses sekretārs Edijs Šauers, RSU ir realizējusi iepirkumu "Reklāmas izvietošanas pakalpojumi Rīgas Stradiņa universitātes vajadzībām".

Iepirkums veikts, lai iegādātos dažādu mediju reklāmas laukumu, laiku un vietu RSU reklāmas vajadzībām. Realizētā iepirkuma rezultātā RSU ir noslēgusi līgumu ar pretendentu, kurš piedāvāja zemāko cenu, - "Media House". Līgums noslēgts uz diviem gadiem vai līdz brīdim, kad kopējā visu pasūtījumu summa sasniegs 17 000 latu bez PVN atkarībā no tā, kurš no nosacījumiem iestāsies pirmais. RSU pasūtījumus veiks turpmāko divu gadu laikā atbilstoši vajadzībai un finanšu iespējām.

"RSU šie pakalpojumi nepieciešami, lai izvietotu reklāmas medijos un informētu par dažādām studiju programmām, kas netiek dotētas no valsts budžeta līdzekļiem, piemēram, par RSU sociālo zinātņu studiju programmām," informēja Šauers.

Latvijā

Ja standarta dienā traumpunkta apmeklētāju skaits ir aptuveni 60 līdz 70, tad ziemas periodos, it sevišķi slidenajā laikā, tas var sasniegt 100 un pat vairāk pacientu, norāda Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas (TOS) galvenais ārsts Andris Džeriņš.

Svarīgākais