Eiro kampaņas informācija varētu tikt izvietota uz putraimiem un miltiem

Iespējams, iedzīvotājiem būtiska informācija par eiro ieviešanu tiks izvietota uz graudu pārstrādes uzņēmuma AS "Dobeles dzirnavnieks" ražotajiem produktiem, noskaidroja biznesa portāls "Nozare.lv".

Jau ziņots, ka eiro ieviešanas informatīvo kampaņu par 284 843 latiem īstenos pilnsabiedrība "Komunikāciju aģentūra"/"Mooz". Preses konferencē par kampaņas īstenošanu tika norādīts - lai sasniegtu auditoriju, kas nelieto medijus, notiekot pārrunas ar kādu no lielajiem pārtikas ražotājiem par iespēju uz šī uzņēmuma pārtikas produktiem izvietot iedzīvotājiem svarīgu informāciju saistībā ar eiro ieviešanu.

Aptaujājot lielākos pārtikas ražotājus, "Nozare.lv" noskaidroja, ka, visticamāk, konkrētais ražotājs ir AS "Dobeles dzirnavnieks".

Uzņēmuma mārketinga vadītāja Maija Brikmane informēja: "Eiro ieviešana ir visai Latvijas sabiedrībai nozīmīgs pārmaiņu process. Apzināmies, ka "Dobeles dzirnavnieka" produkcija sasniedz lielu sabiedrības daļu, tādēļ kā sociāli atbildīgs un pilsoniski aktīvs uzņēmums apsveram iespēju, kā varētu dot ieguldījumu savu pircēju un visas sabiedrības informēšanā par praktiskajiem aspektiem eiro ieviešanā, lai visiem kopīgi šis process būtu maksimāli saprotams, plānots un savlaicīgs."

Latvijā

Dāvanas Ziemassvētkos saņem pārliecinoši lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju – 81 %, liecina “Eco Baltia vide” un “Latvijas Zaļā punkta” aptauja*. Kaut arī 86 % kā galveno kritēriju dāvanu izvēlē min dāvanas piemērotību tās saņēmējam, gandrīz puse – 45 % – no visiem dāvanu saņēmējiem, viņuprāt, saņem nelietderīgas un sev nepiemērotas dāvanas, kuras tiek atdotas ģimenes locekļiem vai draugiem, pārdāvinātas tālāk vai noliktas plauktā, kur tās krāj putekļus. Lai nevajadzīgajām dāvanām dotu otro iespēju, arī šogad “Eco Baltia vide” trīs Latvijas pilsētās uzstādīs dāvanu maiņas skapjus, kas darbosies no 18. decembra līdz 13. janvārim.

Svarīgākais