Jūnijā skatītāko televīzijas kanālu top trešajā vietā ierindojies Latvijas Televīzijas (LTV) 1.kanāls, apsteidzot PBK, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja pētījumu aģentūras "TNS Latvia" mārketinga vadītāja Laura Vendele.
Nemainīgi pirmajās divās vietās ir "Modern Times Group" piederošie "TV3" un "Latvijas Neatkarīgā televīzija" (LNT). Saskaņā ar TNS datiem "TV3" vērošanai jūnijā veltīti 13,1% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Savukārt 2.vietā ierindojās LNT ar 10,2%. Trešais skatītākais kanāls bijis LTV1, kura vērošanai veltīti 10% no visa TV skatīšanās laika. Maijā LTV1 bija veltīti 9,6% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika.
Kanālam PBK veltīti 9%, kanālam "NTV Mir Latvija" - 6,7%, kanālam "RTR Planeta Baltija" - 5,5% un kanālam "REN Baltija" - 4,7% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika.
Savukārt kanāliem "3+" un TV5 veltīti katram pa 3,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV7 veltīts 3,1%, kanālam TV6 - 2,9%, kanālam 2 - 1,3% un 1BM kanālam - 0,6%.
Kanāliem FOX un "National Geographic Channel" veltīti katram pa 0,5%, kanālam "CTC Baltija" veltīts 0,4% un kanālam "Fox Life" - 0,2% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 20,5%, savukārt video - 4,5 %.
Jūnijā viens televīzijas skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji četras stundas un 26 minūtes dienā, kas bija par četrām minūtēm vairāk nekā šī gada maijā.
"TNS Latvija" ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā.