Tveicīgajā laikā būtiski pieaudzis saldējuma patēriņš

Tveicīgais laiks jūnija sākumā pircējus ir mudinājis daudz biežāk iegādāties saldējumu, liecina biznesa portāla "Nozare.lv" veiktā tirgotāju aptauja.

"Rimi" veikalu pārstāve Laura Podskočija norādīja, ka pirmajā jūnija nedēļā, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, pieprasījums pēc saldējuma "Rimi" veikalos ir pieaudzis par aptuveni 70%.

Savukārt, salīdzinot jūnija pirmo nedēļu ar maija pēdējo nedēļu, pieprasījuma pieaugums ir par 18%. Visiecienītākie saldējumi jūnija sākumā ir kokteiļsaldējumi, saldējumi uz kociņa un vafeļu konusi.

"Elvi" zīmola un franšīzes devējas SIA "Pārtikas tirdzniecības apvienība" komercdirektore Laila Vārtukapteine atzīmēja, ka, salīdzinot pirmās desmit jūnija dienas ar tādu pašu periodu pērn, porciju saldējumam pārdošanas pieaugums ir vismaz par 62%, savukārt saldējumam kastītēs virs 250 gramiem - par 45%.

"Iki" veikalu pārdošanas dati rāda, ka pieprasījums pēc saldējuma jūnija pirmajās divās nedēļās, salīdzinot ar attiecīgu periodu pērn, pieaudzis gandrīz par trešdaļu jeb 28%, savukārt, salīdzinot ar maija pēdējām divām nedēļām, par 35%.

"Iedzīvotāji visvairāk iecienījuši saldējumu vafeļu glāzītē, kam turklāt šogad salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn vērojams pieprasījuma pieaugums gandrīz par ceturtdaļu jeb 24%, bet, salīdzinot ar maiju, tas audzis pat par 41%. Savukārt pieprasījums pēc saldējuma konusā šogad ir palicis gandrīz nemainīgs - pieaugums par 12%, kaut arī kopumā tas ir viens no pirktākajiem saldējumiem," skaidroja Janševskis.

"Iki" pārstāvis atzīmēja, ka iecienīti ir saldējumi uz kociņa un glazūrā, ko šogad iedzīvotāji iegādājušies uz pusi vairāk nekā pērn un par 40% vairāk nekā maija nogalē. Būtisks pieprasījuma pieaugums vērojams saldēto sulu saldējumam - šogad iedzīvotāji to iegādājas par 38% vairāk nekā pērn un uz pusi vairāk nekā maija beigās.

Svarīgākais