Sabiedrisko attiecību aģentūras Nords Porter Novelli sadarbībā ar reklāmas aģentūru DDB Worldwide Latvia un Ventspils pilsētu īstenotā Ventspils ventu kampaņa jeb projekts „Valsts valstī” ieguvusi zelta godalgu starptautiskajā konkursā „Gold SABRE Awards 2013” kategorijā „Institūciju tēls”.
Konkursa „Gold SABRE Awards 2013” (Superior Achievement in Branding and Reputation/ Izcils sasniegums zīmolvedībā un reputācijā) uzvarētāji tika paziņoti ceturtdien, 30.maijā, svinīgā ceremonijā Spānijas pilsētā Barselonā. Finālisti tika izvēlēti no rekordliela – 2400 – konkursam iesniegto projektu skaita. Ventu kampaņa startēja kategorijā „Institutions image” (Institūciju tēls), kurā bija nominētas arī Anglijā, Turcijā, Francijā un Polijā realizētas kampaņas.
„Gold SABRE Awards” ir pasaules lielākais un pieprasītākais sabiedrisko attiecību konkurss, kurā tiek atzīti Ziemeļamerikas, Eiropas, Vidējo Austrumu, Āfrikas, Āzijas un Klusā okeāna reģiona augstākie sasniegumi zīmolvedībā un reputācijas veidošanā. Šī gada konkursa žūriju pārstāvēja lielāko pasaules valstu komunikāciju un sabiedrisko attiecību aģentūru vadītāji un nozares speciālisti no tādām kompānijām kā Ketchum Pleon, Weber Shandwick, Fleishman-Hillard, Cohn & Wolfe u.c.
„Tas, ka šī kampaņa ir ieguvusi jau trīs starptautiski atzītu konkursu apbalvojumus, ir ne tikai augsts mūsu aģentūru darba novērtējums, bet arī pelnīta atzinība Latvijas sabiedrisko attiecību nozarei un tās profesionāļiem kopumā, bet jo īpaši starptautiski nozīmīgs Ventspils pilsētas sasniegums, inovācija pilsētmārketinga jomā. SABRE Awards izskata un novērtē augstākos sasniegumus zīmolvedībā un reputācijas veidošanā, aptverot vispasaules aģentūru realizētās kampaņas,” uzsver Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska.
„Būt atšķirīgam un strādāt radoši ir gan liels izaicinājums, gan liela uzdrīkstēšanās. Īpaši publiskā sektora organizācijām, kurās dominē augsts normatīvisms un vispārpieņemti standarti. Ikvienas netradicionālas iniciatīvas realizācija ārpus ierastajiem domāšanas stereotipiem ir gan liela atbildība, gan pārbaudījums. Jo prasa stingru pārliecību, augstu sagatavotības pakāpi, perfektu realizāciju un spēju izturēt atšķirīgi domājošo masīvu spiedienu. Ventspils ventu kampaņa patiesībā atklāja, cik politiķi un ierēdņi mūsu valstī spēj būt radoši savā domāšanā un iztēles bagāti - darbībā. Esmu gandarīts par katru Ventspils panākumu starptautiska mēroga konkursos, kas ir apliecinājums pilsētas darbības augstajam potenciālam un varēšanai,” – saka Ventspils domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.
Ventspils ventu kampaņas pamatā ir pilsētas unikalitāte – ideja par Ventspili kā valsti valstī. Pilsētai ir savs karogs, savs ģerbonis, sava valoda un pat sava laika zona, tāpēc likumsakarīgs bija lēmums par savas naudas – ventu – ieviešanu un savas virtuālās vēstniecībaswww.visitventspils.com izveidi.