Komentāri / Pauls: Imantam Ziedonim neviens nepalīdzēja. Tikai tagad, pēc nāves, visi pēkšņi attapušies
 

225 komentāri

GGdd
Man žēl Paula. Nabaga vīrs.
28.maijs 2013, 7:55 Atbildēt
dduraks
Lētticīgs muzikants tu Paulīt esi. Tu dabūji pēc nopelniem , jo sēdēji saeimā un NEVIENU reizi nepiecēlies un nepateici , ka ZAGT nav labi. Tavi partijas biedri apzaga tautu un TU neko neteici. Lurļaks tu esi.
28.maijs 2013, 7:59 Atbildēt
kkurts
Par Paula lielāko noziegumu (un nelaimi) uzskatu to, ka viņa līdzdalība Tautas partijā sagādāja lielu kvantumu balsis šai kompānijai. Pats viņš tur, protams, nebija nekas ar savu naivumu un nespēju būt pastāvīgs. Nolikvidē kādu teātri un atkal zvilnē, tāda bija viņa politiskā darbība.
Kā komponists Pauls tiešām ir dievišķīgs, tāpat kā Imants Kalniņš, bet kā cilvēks vismaz priekš manis apšaubāms.
28.maijs 2013, 8:48 Atbildēt
ppoļaks
Politika un māksla ir tās nozares, kuras grūti savienojamas. Vissliktākais,ka politiķi mākslu izmanto kā prostitūtu, lai ar viņas palīdzību celtu savu reitingu un līdz ar to labklājību. Boļševiku laikā tā bija vienīgā reize, kad lauku cilvēks tika pie bezmaksas kino un koncertiem.Tagad pastkastīti nevar dabūt ciet jo tās ir pārpildītas ar skaistas un labākas nākotnes solījumiem. Iznāk ka visi zinošie un varošie tikai tagad sapratuši kā pareizi jādzīvo. ja arī kāda partija bija pie varas iepriekšējā sasaukumā, tad labos darbus darīt viņiem traucēja "objektīvi" iemesli. "Uz priekšu mēs :veidosim; nodrošināsim; attīstīsim;saglabāsim; uzlabosim; sekmēsim; atvērsim;uzbūvēsim; labiekārtosim; atbalstīsim; ierīkosim; atjaunosim; paplašināsim; organizēsim;īstenosim;rekontruēsim; izbūvēsim;renovēsim; pārņemsim; sakārtosim; uzsāksim; veicināsim; piesaistīsim; papildināsim; sadarbosimies . Ja no šiem pārdesmit solījumiem reāli būs paveikta kaut vai puse, tad nākošās vēlēšanas varēs nenotikt.
28.maijs 2013, 15:10 Atbildēt
ZZirga Galva
+++++
1.jūnijs 2013, 19:30 Atbildēt
DDidzis
Paula kungs darītu labāk, ja uz Dziesmu svētkiem tautai būtu uzrakstījis jaunu dziesmu, nevis bezjēgā apvainotu visus pēc kārtas. Pats tak sēdēja un balsoja par Banku likumu un zināja, cik noguldītās naudas būs iespējams atgūt, ja kas.Tagad nekautrējas teikt, ka Dombrovskis un sazin kas vēl viņam naudu nozaguši. Pat Kūtris izrādās pie vainas.
Ja jau savas mazmeitas var atļauties sūtīt mācīties uz ārzemēm, tad jau tik traki nav, ka nevarētu vairs apkures rēķinus samaksāt, vai ne?
28.maijs 2013, 22:40 Atbildēt
EES MAKSAAJU TIK
+++
1.jūnijs 2013, 22:07 Atbildēt
vvairs nē
Paulam vairs neticu.Viņš ir,bija karjerists un labas dzīves tīkotājs,viņš nav Dieva komponists,bet partijnieks un tagad sūkstās tikai par savu naudu.Un cik nepazaudēja vienkāršais cilvēks?Pauls ir tipisks karjerists!
28.maijs 2013, 8:06 Atbildēt
nnu nu
un tu esi tipiska skaudīgā pamuļķe, kas to tik vien zina kā dirst citiem uz galvas.
28.maijs 2013, 8:20 Atbildēt
kkarogs
Bet tu piekarini pie loga Paula foto un pielūdz
28.maijs 2013, 8:44 Atbildēt
ffuj
fuj cik rupji,draudziņ.
28.maijs 2013, 8:45 Atbildēt
vventspilniece
kāda laba dzīve!? Daudz labāka būtu, ja viņš būtu nolīdis maliņā un rakstītu tikai mūziku. Bet tad jau atkal būtu pārmetumi- kāpēc neizsaka savu viedokli utml. Śajā gadījumā jāsaka- par citiem katrs spriež pēc sevis....
28.maijs 2013, 11:44 Atbildēt
AAija
Paldies Paula kungam par bagāto mūžu, ko viņš mums atdevis. Paldies par patiesību arī šajā intervijā!
28.maijs 2013, 8:13 Atbildēt
IIeva
Par Ziedoni taisnība. Mēs kaut ka neprotam cilvēkam vēl dzīvam esot palīdzēt. Tad, kad jau Aizsaulē, tad jā. Mēs Kapu tauta - tad mēs zinām , kas jādara.
Visu cieņu Komponistam. Paldies viņam par to, ka bija arī Saeimā. Cik vispār uzdrošinās to - sēdēt (strādāt) Saeimā. Savu pienesumu ar savu komponista skatu viņš arī ir devis.
28.maijs 2013, 8:16 Atbildēt
kkurts
Ak, Dievs, viņu acis ir ciet!
28.maijs 2013, 8:51 Atbildēt
sseja
Pauls kā bijušais alkoholiķis prot tieši izteikties,ar to arī koķetē,ar cilvēkiem.Pēc būtības viņš nepasaka neko.Piemin 20 gadus? Un kur bija viņš pats?Kad beidzot tiks dotas atbildes:par Operetes teātri,Jaunatnes teātri,Rīgas kinostudiju? Viņš taču bija pie lemšanas galda,kāpēc tad viņš klusēja?
Piemin Vienotību,taisnība,bet pats bija Tautas partijā.Saņēmis visus iespējamos un neiespējamos apbalvojumus un vēl pukst.Kantāne?Un viņš pats?
Kantānei Vienotība ir pārpārēm palīdzējusi.Ziedoni jau atzina 80.tajos un 90.tajos,kuriem viņš ir bijis personība.Vēlākajos gados pats Pauls bija pie varas.Tad garīgums valstī pazuda.
Kauns nav Paulam vēl runāt,viņš visos laikos ir dzīvojis labi,pratis dzīvot-labi.
28.maijs 2013, 8:25 Atbildēt
kkaunieties seja -
ār jūsu muti runā melnā skaudība. Un, ja neko nejēdzat par politikas netīrajām aizkulisēm, tad mazāk runājiet (rakstiet). Pauls bija vajadzīgs kā lokomotīve TP un reālās varas un teikšanas viņam pēc iekļūšanas Saeimā nebija absolūti nekādas. Tas nekas, ka iedeva ministra portfeli.
28.maijs 2013, 8:35 Atbildēt
sspeciālists
Absolūti piekrītu,ka Pauls patiesībā ir aprobežots un diezgan padumjšs.Bet jūs izklausāties pēc pensionāres,kurai vienkārši nav ko darīt kā fatāli pielūgt savējos.Pauls uzdzen nostaļģiskas atmiņas?
28.maijs 2013, 8:42 Atbildēt
dddd
:)))))) Vienotības roklaižas atkal tikuši pie kompja:))) Vienotību vajag vest pie tiesas! Un lieciet mierā Paulu,lai kāds no jums izdara tik daudz kā viņš un tad muld.Pie kam tajā brīdī uz Opereti vispār neviens negāja,tas teātris bija miris,ja nezinat tad nemuldat!
28.maijs 2013, 10:25 Atbildēt
JJēpītis
Jā, kā ministrs Pauls bija neveiksmīgs, taču salīdzinot ar tagadējiem ministriem Sprūdžu, Viņķeli, Ķīli, Gremzdi-Bezdi, Paula neveiksmes ir kā bērna šļupsti pret Černobiļas traģēdiju.
28.maijs 2013, 11:54 Atbildēt
oods
Piekrītu.
29.maijs 2013, 14:10 Atbildēt
ees
tajābrīdī uz nevienu teātri negāja, vai gāja vienādi uz visiem:D... pauls notirgoja gan jaunatnes teātri gan operetes teātri - kam - naktsklubiem... tiem. un es zinu. nevis runāju. un nau ko šim pielikt nopelnus kuru nav. pauls ir šovmenis - inde tautai jo prot sarīkot pasākumus masām un uzrakstīt meldijas. un tā ir viņa vieta. bet par pārējo -šaura piere un tukša runa. un ja pasaule sākas aiz zilupes - nu vaj ziniet...
2.jūnijs 2013, 11:31 Atbildēt
SSviests
Dievs, piedod šai sejai, jo ši nezina, ko runā
28.maijs 2013, 8:42 Atbildēt
mmalacis
precīzi,seja! piekrītu par visiem 100%
28.maijs 2013, 8:47 Atbildēt
lliepa
Vislielākā cieņa Jums Paula kungs!
28.maijs 2013, 8:26 Atbildēt
aapse
Melo
28.maijs 2013, 8:32 Atbildēt
1131
Jā, es arī neesmu dzirdējis,ka Pauls būtu publiski teicis,ka zagt nav labi un ka te apzogat tautu un valsti.Un kā tiksim galā ar tavu jauno vilni? Tur jau iemēģināja 9.maija pasākumus!Un tagad redzi jaunais vilnis irik gadu 9 maijā pie tā falla. Kur var būt tik šaur pierīga domāšana!
28.maijs 2013, 8:35 Atbildēt
DDL
Liekat taču vienreiz mieru Paulam viņu atdzīst visa pasaule jūs būsiet tie kritizētāji un starp citu no Jaunā viļņa mūsu nabaga Jūrmalai tiek liela peļņa to padomājāt jūs ar platajām pierēm ka tik ko aizliegt tur jau lielu gudrību nevajaga
28.maijs 2013, 11:20 Atbildēt
vvairis
Samuldēji, Paulu mīl uz austrumiem no Zilupes, pārēja pasaule viņu nezin. Bet jaunais vilnis jūrmalā tikai mēslus atstāj un nemzgāto pūderēto padušu smaku.
28.maijs 2013, 13:24 Atbildēt
ees
ohoh! man patika tā piezīme par pūderētajām iesmakušajām padusēm..:D
2.jūnijs 2013, 11:27 Atbildēt
ZZelta vārdi, Raimi :)
– Nē. Tā melodija skan zīmīgā vietā: kad trīs vella kalpus ved uz pakāršanu. Kāpēc gan Dziesmu svētkos, kad skan šī dziesma, neparādīt uz ekrāna fragmentu no šīs filmas? Gudri veči vēl varētu iemontēt iekšā pazīstamus ģīmjus…
28.maijs 2013, 8:38 Atbildēt
kkurts
Par Paula lielāko noziegumu (un nelaimi) uzskatu to, ka viņa līdzdalība Tautas partijā sagādāja lielu kvantumu balsis šai kompānijai. Pats viņš tur, protams, nebija nekas ar savu naivumu un nespēju būt pastāvīgs. Nolikvidē kādu teātri un atkal zvilnē, tāda bija viņa politiskā darbība. Kā komponists Pauls tiešām ir dievišķīgs, tāpat kā Imants Kalniņš, bet kā cilvēks vismaz priekš manis apšaubāms.
28.maijs 2013, 8:49 Atbildēt
ppeteritis
vecs- senils- padomju laika tuksplurkstetajs--- kuram vienmer par visu tadi pavirsi neintelektuali spriedelejumi- un tirli- pirli zingu melodijas---/////
28.maijs 2013, 9:04 Atbildēt
PPēčam
UN kādas ir tavas melodijas,tukšpļūti?
28.maijs 2013, 11:35 Atbildēt
kkad
Kad uzzināsim visu par Operetes teātra likvidāciju?Kāpēc Pauls nekad šo tēmu neaizskar?
28.maijs 2013, 9:07 Atbildēt
kkurts
Varbūt tagad pašam kauns
28.maijs 2013, 9:14 Atbildēt
aatbilde
Viņu uztrauc tikai nauda,bet "nonāvētās" kultūras iestādes gaida patiesību.Pauls domā ka viss ir aizmirsts
28.maijs 2013, 9:31 Atbildēt
aalias
Maestro ir Latvijā unikāls cilvēks, dārgums, kuru jāprot novērtēt. Katrs mēs savas dzīves laikā pieļaujam tūkstošiem kļūdu, tikai tās negribam redzēt. Ja kļūdas pieļauj tādi cilvēki kā Pauls, par tām auro gan mediji, gan pūlis gadiem. Bet arī viņš ir cilvēks. Visdziļāko cieņu šim talantīgajam cilvēkam! Un intervijā ir ļoti, ļoti daudz patiesības.
28.maijs 2013, 9:45 Atbildēt
mmuļķītis
Tieši tad ja esi tādā amatā kļūdas nedrīkst pieļaut tas jau ir valstiska mēroga noziegums un par to ir jāatbild
28.maijs 2013, 9:53 Atbildēt
ttev alias
Jā unikāls..............bet kāpēc iznīcināja opereti..........Par Elerti gan taisnība, par bankām, par sēdēšanu saeimā?kāpēc, ja neko nevar lemt..................Tāpat atbalstija tautas partijas, godmaņa LV iznīcināšanas programmas,.................
Tagad, kāpēc nepiemin STABULNIEKU, viņa nopelni mūzikā aizmirsti....tautais jāziedo, lai nopirktu kapa vietu un uzceltu pieminekli ko pelnījis ne mazāk kā ZIEDONIS.
Vai tad nezināja par bankām.lai neliedz zināja par Laventa izdarībām........kāpēc nav ierosinājumu jau no 90 iem, ka kriminālisti nevar ieņemt amatus...u.t.
Bet tomēr Pauls ir LV lepnums un pats daudz cietis, bet šoreiz man šķiet, ka reklamē ZZS.
28.maijs 2013, 10:31 Atbildēt
aalias
Nez kurš no jums uz to opereti gāja? Un kurš zina visas peripetijas par atgūtajiem privātīpašumiem? Galvenais ir kliegt - Pauls iznīcināja. varbūt zinājāt arī to, ka operete strādāja ar milzu zaudējumiem, jo cilvēki vienkārši uz turieni negāja?
28.maijs 2013, 11:22 Atbildēt
oo!
Redz kur zinātājs atradies!Un kāpēc strādāja ar zaudējumiem?Pauls ļoti labi pelnīja ar savām izrādēm un tieši operetes teātrī.Gan jau patiesība reiz uzpeldēs,kā tur īsti bija.
28.maijs 2013, 11:41 Atbildēt
ees
es gāju uz opereti un arī uz jaunatnes teātri kuru ar pauls aizlaida. kādēļ? nu pastās kas tajās vietās atrodas un tie arī šīm šķiņķoja. tā ja. un šajos jautājumos pauls lai labāk klusē.
2.jūnijs 2013, 11:25 Atbildēt
ffakts
Tautai nav jāglābj privātais miljonāru biznes ,Raimond.Bankas ,metalurgi,u.c.
28.maijs 2013, 9:54 Atbildēt
JJēpītis
Par to jau Pauls runā, ka tautai nav jāglābj banku miljonāri, bet valstij (valdībai) ir jāgādā, lai zagļi sēdētu cietumā nevis gozētos lepnās villās Jūrmalā.
28.maijs 2013, 11:40 Atbildēt
vvaldis
palasiet komentarus arī -nu
28.maijs 2013, 10:24 Atbildēt
vvaldis
vai cenzura ka to izdzesa- veiksmi darbā ?
28.maijs 2013, 10:27 Atbildēt
nnabadziņš
Ko tad gaidījāt, Paula kungs, ja zinājāt situāciju? Stiepāt uz Krājbanku? varējāt organizēt ziedojumus...
28.maijs 2013, 10:35 Atbildēt
LLaime
šis jau ir tikai kontekts no intervijas laikam, bet arī tas man nepatīk....
tāds teksts savas partijas aizstāvībai....par tēmu - citi jau arī neko nedarīja un bija vēl sliktāki...nu skumji, ka tā.
Ar I.Ziedoni viss bija kārtībā gan agrāk, gan pēdējos gadus- mīloši cilvēki, Fonds pat dzīvam esot un idejas nes tālāk.
par Paula mūziku nav komentu, par to cienu un cienīšu.
28.maijs 2013, 10:40 Atbildēt
vvaldis
nu R. Paula rakstā kritizētie ni Vienotibas ar Rīgas mera kandidates Antuanetes brunčos vadību trako un visi ņemas nogānīt Paulu sākot no tā ,ka vispār tāds Pauls irt ,savi labie darbi tagad netiek pieminēti ,bet tikkai paula nedarbi it kā tas būtu tas kandidats ..
28.maijs 2013, 10:51 Atbildēt
kkas?
Un kādi ir tie labie darbi? Pats veidoja savu komponista karjeru visiem līdzekļiem,pat iesaistoties politikā,tāpat kā viņš to darīja padomju gados,un tas arī viss.
28.maijs 2013, 10:55 Atbildēt
vventspilniece
kādā politikā Pauls bija padomju gados? Un ko tad komponista karjerai deva šo 20 gadu politika, ja to pārmet. Labi, ka Pauls, neskatoties uz politiku, vēl raksta dziesmas. Vienīgais pārmetums- Operete. Bet lai vai kā- mūzika paliks untā ir absolūta kvalitāte ārpus jebkādas politikas
28.maijs 2013, 11:40 Atbildēt
kkuldīdzniece
Vispirms painteresējies,kādus amatus viņš ieņēma padomju gados un tad spried.Bija mūzikas industrijas vadošajos amatos,muļķīte
28.maijs 2013, 11:43 Atbildēt
kkurts
Augstākais Paula amats padomijā bija - Gorbačova padomnieks. Pat uz Ķīnu šo sarkano imperatoru pavadīja.
28.maijs 2013, 13:29 Atbildēt
uun tomēr
Paulam bija vara lai komponētu,arī padomju laikā.Bija daudz talantīgāki par viņu,bet bez iespējām.Piedošanu,bet es Paula mūziku nevērtēju augsti.Viņam ir kvantitāte bet ne kvalitāte.Ja kas,jau fakts,ka viņš sadarbojas ar Raču liek apšaubīt viņa tā saucamo -talantu.
28.maijs 2013, 10:52 Atbildēt
zzanda
vāks ,kur viens murgs var kaut ko tādu ierakstīt, ,komentāru laikam ierakstījis neveiksminieks vai tāds ,kas par sevi maķenīt pāraugstās domās :)
28.maijs 2013, 11:01 Atbildēt
zzandai
kļūdies,esmu absolūts veiksminieks,lai kā tev meitenīt tas nepatiktu
28.maijs 2013, 11:48 Atbildēt
ttomēram
Vai tik tu neesi kāds caurkritis muzikants.
28.maijs 2013, 11:32 Atbildēt
JJēpītis
Un tomēr - pārsmējos par tevi un tev līdzīgiem. Pauls nepārprotami ir ģēnijs, kādi Latvijas teritorijā dzimst ne katrā gadsimtā. Pārmest PSRS laikus ir tikpat stulbi kā Mocartam vai Štrausam pīešūt feodālismu. Mūzika vai nu ir radīta vai nav. Paulam ir, tāpēc viņa dziesmas ir nemirstīgas. Kāpēc eirovīzijā aizpildam pēdējās vietas ? Tāpēc, ka tur nav mūzikas, melodijas, bet tikai lēta ķēmošanās. Pauls ir dzīvs reāls cilvēks ar savām veiksmēm un neveiksmēm. Daudzviet pasaulē pazīst Paula mūziku, to mīl un atskaņo, bet nezin kur tāda Latvija atrodās.
28.maijs 2013, 11:33 Atbildēt
nnejauc
Mocarts nebija galma komponists bet Saljeri.Pauls ir galma komponists visos laikos
28.maijs 2013, 11:49 Atbildēt
mmagone
tieši tā, vienreiz paveicās izlasīt inteli;gentu komentāru, un salīdzinājums ar Mocartu tiešām ir vietā. Pauls netika dibinājis PSRS un dzīvoja laikmetā kurā bija piedzimis, un viņam bija ar savu talantu jāmēģina eksistēt un ziedēt par spīti visam. Un viņa talants un ģēnijs ir tas, kas stāv pāri visiem mēsliem un vienmēr dzīvos.
5.jūnijs 2013, 5:27 Atbildēt
vvēsture
Būs vēl ko šķetināt par Paula darbību vispār,par mūziku jau skaidrs,ka tai nav tālas nākotnes
28.maijs 2013, 11:38 Atbildēt