Latvijā "McDonald's" pērn apmeklējuši 9,6 miljoni pusdienotāju

Latvijā ķēde "McDonald’s" pērn uzrādījusi spēcīgu izaugsmi - sasniegts apmeklētāju skaits 9,6 miljoni, kas ir viens no lielākajiem uzņēmuma darbības laikā, kā arī pieaudzis pārdošanas apjoms par 18%, salīdzinot ar gadu iepriekš, sasniedzot 11,4 miljonus latu.

 No visām Baltijas valstīm tieši Latvijā "McDonald’s" uzrādīja lielāko pārdošanas apjomu un apmeklētāju skaitu.

Pērn investējot 1,3 miljonus latu, "McDonald’s" turpināja attīstību un atvēra jaunu restorānu Rīgā, Vienības gatvē 115a, kā arī rekonstruēja restorānu Rīgā, Brīvības gatvē 434, piešķirot tam mūsdienīgāku dizainu un labiekārtojot apmeklētāju ērtībām. 2012. gadā "McDonald’s" peļņa veidoja vairāk nekā 318 000 latu, savukārt Latvijas valstij nodokļos "McDonald’s" samaksāja vairāk nekā 2,8 miljonus latu.

"Vēl lielāks apmeklētāju skaits un pieaugošs pārdošanas apjoms ir ļāvis mums pērn nostiprināt nozares līderpozīcijas ne tikai Latvijā, bet visās Baltijas valstīs. Priecājos, ka ar 26,4 miljoniem apmeklētāju pagājušā gada laikā "McDonald’s" ir iecienītākā restorānu ķēde Baltijas reģionā!" saka Tomašs Navrockis, "McDonald’s" rīkotājdirektors Baltijas valstīs. "Arī šogad turpināsim attīstību ar nemainīgu mērķi - nodrošināt augstas kvalitātes ātri pagatavotas maltītes par pieejamu cenu un unikālu apmeklējuma pieredzi, ko rada īpašā "McDonald’s" restorānu atmosfēra un ēdienu garša. Šīs priekšrocības ļauj mums saglabāt apmeklētāju lojalitāti un katru gadu palielināt tirgus daļu."

Svarīgākais