Jaunajai LTV valdei uzdod palielināt auditoriju

Nacionālā radio un televīzijas padome (NEPLP) š.g. 2.aprīļa sēdē ir apstiprinājusi uzdevumus Latvijas Televīzijas (LTV) jaunajai valdei, tai jāpalielina skatītāju auditorija, kā arī ziņu un informatīvo raidījumu apjoms.

Tāpat jāuzlabo LTV finanšu stāvoklis un mērķtiecīgi jāstrādā pie LTV mārketinga.

LTV valdei noteikts uzdevums palielināt LTV abu kanālu (LTV1 un LTV7) sasniegto unikālo auditoriju līdz 37% (+1% pret 2012.gadu), bet internetā - līdz 7% (100 tūkstoši jeb +2% pret 2012.gadu). Savukārt līdz 65% pozitīva novērtējuma jāpieaug auditorijas apmierinātībai ar satura kvalitāti (+5% pret 2012.gadu saskaņā ar sabiedriskā labuma testa aptauju). Tāpat LTV valdei jau 2013. gadā ar jāpanāk vismaz 10% finansējuma pieaugums.

Par LTV atbildīgais NEPLP loceklis Gints Grūbe norāda: "LTV ir nacionālās informatīvās telpas stūrakmens un balsts. Tādēļ NEPLP ir nopietni strādājusi, formulējot vairāk nekā 30 konkrētus uzdevumus jaunajai LTV valdei. Šie uzdevumi ir ambiciozi un balstās aktīvas rīcības nepieciešamībā. NEPLP ir nospraudusi mērķus visās svarīgākajās LTV darbības jomās - gan sabiedriskā pasūtījuma izpildē, gan cilvēkresursu un organizācijas attīstībā, gan saimnieciskajā darbībā, gan LTV mārketingā. Jāatzīmē, ka NEPLP plāno reāli kontrolēt uzdevumu izpildi un ir gatava aktīvi sadarboties ar LTV, lai tā attīstītos par 21.gs. prasībām atbilstošu sabiedrisko mediju."

Satura plānošanas ziņā dots uzdevums palielināt ziņu apjomu par 2%, palielināt informatīvi dokumentālo, bērnu un jauniešu programmu, kā arī kultūras raidījumu piedāvājumu. Pakāpeniski palielināms arī neatkarīgo producentu radītā satura apjoms atbilstoši sabiedriskā pasūtījuma principiem.

Jauno projektu uzsākšanā būs jāietver kvalitātes pārbaudi (raidījuma vai cita produkta laišana ēterā tikai pēc pilotprojektu apstiprināšanas) un atbilstošas mārketinga kampaņas auditorijas sasniegšanai. Kopumā paredzēts, ka LTV tiks ieviesta iespējami objektīva kvalitātes uzraudzības sistēma, nodrošinot visiem darbiniekiem saprotamu komunikāciju par kvalitātes uzraudzības kritērijiem un principiem.

Jaunajai LTV valdei būs jāpanāk ziņu raidījumu grafiskā dizaina uzlabojumi, LTV zīmola komunikācija, balstoties uz atjaunotajām programmām un jaunu vizuālo identitāti. Dots uzdevums ik mēnesi īstenot izvērstas mārketinga un LTV pašreklāmas kampaņas, tostarp saistībā ar pašvaldību vēlēšanām, Dziesmu un deju svētkiem, Latvijas 95.jubileju, eiro ieviešanu un Rīgu kā Eiropas kultūras galvaspilsētu.

LTV jaunajai valdei būs jāizveido arī LTV Redkolēģija jeb satura padome, nodrošinot kvalitātes un redakcionālās plānošanas sistēmas izveidi un nostiprināšanu, piesaistot arī neatkarīgus ekspertus.

Īpaša uzmanība veltīta arī LTV tehnoloģiskā nodrošinājuma uzlabošanai un interneta portāla kā trešā kanāla attīstīšanai (oriģinālsatura tiešraides un arhīva piedāvājums, vienotā ziņu portāla attīstība).

Kā zināms, konkursa rezultātā par LTV valdes priekšsēdētāju kļuvis Ivars Belte, par LTV valdes locekli programmu attīstības jautājumos - Sergejs Ņesterovs, bet par LTV valdes locekli finanšu un tehnoloģiju jautājumos - Māris Skujiņš.

Svarīgākais