Izveidota eiro komunikācijas komanda

Martā darbu sākusi jauna eiro komunikācijas komanda, piesaistot augsta līmeņa komunikācijas ekspertus ar pieredzi plaša mēroga kampaņu vadībā, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja Ministru kabineta komunikācijas departamentā.

No 4.marta par Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta eiro komunikācijas projekta vadītāju kļuvusi Margrieta Ulmane. Viņa nodrošinās eiro komunikācijas stratēģisko vadību, vadīs sabiedrības informēšanas un komunikācijas darba grupu un nodrošinās Eiropas vienotās valūtas ieviešanas koordinācijas padomes sekretariāta funkcijas.

Ulmane komunikācijas nozarē strādā kopš 90.gadu beigām. Pieredzi viņa uzkrājusi darbā gan vairākos plašsaziņas līdzekļos, kur strādājusi par korespondenti un redaktori, gan vienā no vadošajām Latvijas mārketinga komunikācijas aģentūrām, kur ilgus gadus bijusi projektu vadītāja un projektu direktore. Kopš 2008.gada Ulmane sniedza konsultācijas komunikācijā savas privātprakses ietvaros. Savas līdzšinējās karjeras laikā Ulmane ir izstrādājusi un vadījusi sabiedrisko attiecību projektus vadošajiem uzņēmumiem pārtikas ražošanā, visās akcīzes preču nozarēs, mazumtirdzniecībā, kā arī vairāku nozaru sabiedriskajām organizācijām.

No 13.marta darbu Finanšu ministrijas Eiro komunikācijas nodaļas vadītājas amatā sāks Ināra Rubene, kura vadīs eiro komunikācijas aktivitāšu īstenošanu. Rubene ir mārketinga un komunikācijas profesionāle ar vairāk nekā 11 gadu darba pieredzi vadošās Latvijas reklāmas aģentūrās un trīs gadu pieredzi mārketinga vadītājas amatā. Līdz šim Rubene darba pienākumu ietvaros risinājusi uzņēmumu iekšējās komunikācijas jautājumus, piedalījusies mārketinga stratēģiju, integrētu komunikācijas plānu un kampaņu stratēģiju izstrādē un realizācijas pārraudzībā, kā arī vadījusi un plānojusi komunikācijas kampaņas.

Komunikācijas ekspertu atlasi veica starpinstitūciju komisija, kurā darbojās amatpersonas no Valsts kancelejas, Ministru prezidenta biroja, Finanšu ministrijas un Latvijas bankas.

Komunikācijas ekspertu galvenais uzdevums būs veicināt dialogu ar sabiedrības grupām par eiro ieviešanas ieguvumiem un riskiem, kā arī nodrošināt iedzīvotājiem informāciju par eiro ieviešanas praktiskajiem aspektiem.

Eiropas vienotās valūtas ieviešanas koordinācijas padome aicināja izvērtēt un pilnveidot komunikācijas koordināciju un kvalitāti, nodrošinot sabiedrības iesaisti un atbilžu sniegšanu uz iedzīvotāju jautājumiem. Jaunās izmaiņas paredz izveidot Eiro biroju Finanšu ministrijā, kā arī Valsts kancelejai deleģēt atbildību par eiro stratēģiskās komunikācijas vadību, nodrošinot papildu kapacitāti sabiedrības informēšanā.

Svarīgākais