AS "Rīgas kuģu būvētava" neto apgrozījums 2012.gadā bija 184,211 miljoni latu, kas ir par 86,82% vairāk nekā 2011.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 98,6 miljonus latu, liecina "NASDAQ OMX Riga" biržā iesniegtais nerevidētais pagājušā gada pārskats.
Uzņēmuma tīrā peļņa pērn bija 154 885 lati.
No "Rīgas kuģu būvētavas" kopējā neto apgrozījuma pagājušajā gadā kuģu būve veidoja174,281 miljonus latu, kuģu remonts - 9,809 miljonus latu. Salīdzinājumam - 2011.gadā kuģu būves apgrozījums veidoja 86,799 miljonus latu, kuģu remonts - 11,573 miljonus latu.
2012.gadā "Rīgas kuģu būvētava" kopumā izremontēja 60 kuģus, tika uzbūvēti un nolaisti ūdenī pieci kuģu korpusi. Tika izbūvēti un nodoti pasūtītājiem otrais un trešais no pieciem "SWATH" tipa patruļkuģiem Aizsardzības ministrijas vajadzībām - kuģis "Cēsis" un kuģis "Viesīte" -, kura būvniecību pilnībā paveica "Rīgas kuģu būvētavas" speciālisti, pirmie divi no pieciem peldošiem restorāniem Krievijai un pašpacelošā peldošā naftas platforma Ukrainas valsts akciju sabiedrībai "Chornomornaftogaz".
Uzņēmuma vadības ziņojumā skaidrots, ka ASV dolāra kursa pazemināšanās dēļ uzņēmuma bruto zaudējumi 2012.gadā veidoja 2,998 miljonus latu, kamēr 2011.gadā bruto peļņa bija 3,681 miljons latu. Tīrā "Rīgas kuģu būvētavas" peļņa 2012.gadā bija 154 885 lati. Salīdzinājumam, 2011.gadā uzņēmums nopelnīja 54 960 latus.
"Rīgas kuģu būvētavas" izstrādājumu un pakalpojumu, kā arī izejvielu piegādātāji 2012.gadā būtiski nemainījās. To izcelsmes valstis bija Rietumeiropa, Krievija, Ukraina, Lietuva, kā arī Latvija. Tradicionāli kuģu remonta jomā galvenie pasūtītāji bija Rietumeiropas, Krievijas un Latvijas kuģu īpašnieki, savukārt kuģu korpusu pasūtītāji pārsvarā bija no Skandināvijas valstīm, peldošo restorānu pasūtīja Krievijā un "SWATH" tipa patruļkuģus - Latvijā. Pašpacelošai peldošās naftas platformai pasūtītājs ir no Ukrainas.
2012.gadā "Rīgas kuģu būvētava" veica investīcijas pamatlīdzekļu iegādei un rekonstrukcijai 976 900 latu apmērā. Tika iegādāti deviņi kondensācijas gaisa sildītāji, kuri bija nepieciešami, lai doka angārā radītu labvēlīgu mikroklimatu, kas atļauj veikt kuģu krāsošanas darbus ziemas apstākļos.
Ekspluatācijā nodota koģenerācijas stacija, kas ļāva būtiski samazināt uzņēmuma izdevumus siltumapgādei.
Šogad plānots turpināt sākto attīstības virzienu, sevišķu lomu piešķirot apkārtējās vides piesārņojuma samazināšanai. Iecerēts ieguldīt uzņēmuma ražošanas iekārtu un līdz ar to arī procesu modernizācijā, kas sekmēs uzņēmuma konkurētspēju savā tirgus daļā. Krituma kuģu remonta jomā dēļ uzņēmuma vadība pieņēmusi lēmumu par restrukturizāciju un aktīvi meklē jaunus biznesa novirzienus un tirgus nišas.