Internetveikala "Zoolife.lv" klienti saņēmuši e-pastu ar rupjībām

Šodien dažādu zoopreču internetveikala "Zoolife.lv" klienti saņēmuši e-pastu, kurā bijušas dažādas rupjības un necenzēti izteikumi, ko it kā izsūtījusi internetveikala administrācija.

Kā biznesa portālam "Nozare.lv" teica "Zoolife.lv" tirdzniecības menedžeris Juris Andrejevs, uzņēmums patlaban vēl skaidri nezina, kas izraisījis šādas vēstules izsūtīšanu klientiem, taču norādīja, ka, visticamāk, ir ticis uzlauzts internetveikala e-pasta serveris vai arī tas ticis inficēts ar kādu datorvīrusu.

Andrejevs atzīmēja, ka problēma ir konstatēta un jau novērsta, piebilstot, ka "Zoolife.lv" pieredzē šis ir pirmais šāds gadījums. Jautāts, vai līdz ar e-pasta uzlaušanu varētu notikt arī klientu datu noplūde, viņš atzina, ka neesot eksperts informācijas tehnoloģiju jautājumos, bet, viņaprāt, klientu dati ir drošībā, un tos nevarēs izmantot kādas trešās personas.

Kopumā internetveikalam "Zoolife.lv" ir aptuveni 120 klienti, kam uzņēmuma administrācija jau ir izsūtījusi e-pastu, kurā atvainojas par sagādātajām neērtībām.

Savukārt šovakar klientiem zvanīts personiski no uzņēmuma un notikusi mutiska atvainošanās.

Latvijā

Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Mediju politikas apakškomisijas sēdē otrdien, 1.oktobrī, deputāti spriedīs par sociālo tīklu vietņu ietekmi uz valsts ekonomiku, liecina apakškomisijas darba kārtība.

Svarīgākais