Valsts zemes dienestā (VZD) ir notikusi reorganizācija, kuras būtība ir darba procesu optimizācija, ar mērķi uzlabot dienesta pakalpojumu sniegšanu apstākļos, kad ir krasi samazinājies finansējums dienesta funkciju veikšanai.
Ar 2010.gada 1.janvāri par klientu apkalpošanas centriem tiek pārveidoti tie reģionālo nodaļu biroji, kuros ir vērojama vismazākā klientu aktivitāte - Alūksnes, Valkas, Dobeles, Krāslavas, Ludzas, Tukuma un Ogres biroji.
Klientu pieņemšanas vieta Siguldā, kur šobrīd klientu pieņemšana notiek vienu dienu nedēļā tiks slēgta ar 2010.gada 1.janvāri, un Siguldas novada klientus apkalpos Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas birojā, Puškina iela 14.
VZD arī turpmāk saglabās pašreizējo pakalpojumu sniegšanas kvalitāti un apjomu, kā arī pasūtījumu izpildes termiņus. Tiks saglabāti pašreizējie klientu pieņemšanas laiki, uz vietas klientus apkalpos augsti kvalificēti speciālisti, kuri konsultēs klientus par dienesta sniegtajiem pakalpojumiem un dienesta darbību kopumā.
Efektīvākas klientu apkalpošanas nodrošināšanai klientu apkalpošanas vietas ir aprīkotas ar nepieciešamo biroja tehniku, kas ļaus nepieciešamības gadījumā sazināties ar biroju, kas nodrošinās pasūtījumu izpildi un noskaidrot nepieciešamo informāciju, pieteikt steidzīgos pasūtījumus vai izpildīt citus darba uzdevumus. Klientu apkalpošanas speciālisti uz vietas varēs izpildīt vienkāršos pasūtījumus, piemēram izsniegs kadastra izziņas.
Atgādinām, ka klienti konsultācijas par VZD var saņemt gan klātienē - vēršoties jebkurā klientu apkalpošanas vietā, gan neklātienē - zvanot uz dienesta informatīvo tālruni 67038613, vai uzdodot savu jautājumu elektroniski, nosūtot elektroniskā pasta vēstuli uz elektroniskā pasta adresi vzd@vzd.gov.lv, vai nepieciešamo informāciju atrodot dienesta mājas lapā www.vzd.gov.lv.
Vispārpieejamo kadastra informāciju, t.sk. aktuālo kadastrālo vērtību nekustamajam īpašumam, klienti var aplūkot Valsts zemes dienesta Datu publicēšanas portālā www.kadastrs.lv.