Šodien autoceļu uzturēšanu nodrošina 177 ziemas tehnikas vienības

Valsts autoceļu uzturēšanas darbos20.februāra rītā strādā 177AS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) ziemas dienesta tehnikas vienības.

Valsts autoceļu uzturēšanas darbos20.februāra rītā strādā 177LAU ziemas dienesta tehnikas vienības. Braukšanas apstākļus daudzviet apgrūtina sniegs un apledojuma veidošanās uz brauktuvēm. Autoceļi tiek tīrīti un apstrādāti ar pretapledojuma materiālu.

Kurzemes reģionā valsts autoceļu uzturēšanu nodrošina 66ziemas dienesta tehnikas vienības. Autoceļi tiek tīrīti un apstrādāti ar pretapledojuma materiālu.

Valsts Centrālajā reģionā šajā rītā līdz plkst. 8:00 darbos tika iesaistītas 55 tehnikas vienības, no tām 26 - Rīgas rajonā. Braukšanas apstākļi reģionā pa valsts galvenajiem autoceļiem ir apmierinoši.

Latgalē līdz plkst. 8:00 darbos iesaistītas 40ziemas dienesta tehnikas vienības. Braukšanas apstākļi pa valsts galvenajiem autoceļiem reģionā pārsvarā ir apmierinoši.

Vidzemē valsts autoceļu uzturēšanas darbos iesaistītas 16 LAU ziemas dienesta tehnikas vienības. Šajā reģionā braukšanas apstākļi pa valsts galvenajiem autoceļiem pārsvarā ir apmierinoši. Brauktuves gan tīra, gan apstrādā ar pretapledojuma materiālu.

Latvijā

Saeimas deputātam, bijušajam satiksmes ministram Kasparam Briškenam (“Progresīvie”) par ekonomista Jāņa Ošleja sacīto, ka Latvijā “Rail Baltica” varētu uzbūvēt lētāk, ir savs viedoklis. Viņaprāt, Igaunijas modelis ir pretējais grāvis, jo Igaunija savu “Rail Baltica” pamattrasi sadalīja ļoti mazās sadrumstalotās vienībās, pat izceļot ārā atsevišķus tiltus, pārvadus, viaduktus.

Svarīgākais