Satiksmes ministrs Aivis Ronis paudis sašutumu par Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" piedāvāto reklāmas aktivitāti ar atlaides kuponu piedāvāšanu lidojumiem, to saistot ar bijušas valsts PSRS militāriem svētkiem - Padomju armijas un Jūras kara flotes dienu.
"Uzņēmuma mārketinga un biļešu pārdošanas stratēģijai ir jāatbilst nacionālā pārvadātāja statusam un atbildībai," uzsver Ronis.
Satiksmes ministrs atsauc no uzņēmuma padomes Satiksmes ministrijas pārstāvi Kasparu Briškenu, kurš nav pienācīgā līmenī kontrolējis uzņēmuma darbu, lai nepieļautu, ka Latvijas nacionālais aviopārvadātājs popularizē neeksistējošas valsts armijas un jūras kara flotes svētkus, kurus atzīmēja par godu Sarkanās armijas pirmajai uzvarai pār vācu spēkiem pie Narvas un Pleskavas
Satiksmes ministrs Ronis ir pieprasījis skaidrojumus no uzņēmuma par faktu, ka 19.februārī tika piedāvātas īpašas atlaides uz lidojumiem 23.februārī, to saistot, ka šī diena visā Austrumeiropā tiek svinēta kā Vīriešu diena.